Aktuality
Doporučované
Meta nabídne v EU méně personalizovanou reklamu na FB a IG
Meta Platforms snižuje v Evropské unii o zhruba 40 % poplatky za používání sociálních sítí Facebook a Instagram bez reklamy.
Mastercard: Evropané změnili po pandemii nákupní rytmus
V restauracích večeří lidé dříve, nákupy potravin a péči o sebe sama přesouvají na pracovní dny, ukazují data Mastercardu.
Šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Matyáš Zrno, střídá Pavla Švece
Economia mění šéfredaktora svého zpravodajského webu Aktuálně.cz. Do čela se od ledna postaví Matyáš Zrno, který přichází ze CNN Prima News.
Eurosport 1 zůstává na satelitu nadále jako neplacený kanál
Společnost Warner Bros. Discovery bude nadále šířit v Česku placený kanál Eurosport 1 na německy hovořících trzích nekódovaně. Využívá k tomu satelit Astra na pozici 19,2 stupně.
Magenta TV odhalí novinky, přijít mohou i FAST kanály
T-Mobile plánuje 1. listopadu představit nové funkce své televizní platformy Magenta TV. Firma může přinést díky spolupráci se svým partnerem i první programy tzv. FAST Channels.
Spolek Díky, že můžem spouští kampaň „Svoboda nás spojuje“
U příležitosti 35. výročí sametové revoluce startuje spolek Díky, že můžem kampaň, do níž se zapojí i komerční firmy, neziskovky či influenceři.
KFC otevírá na Václavském náměstí svou vlajkovou restauraci
U příležitosti 30 let na trhu otevírá KFC na Václavském náměstí v Praze první vlajkovou restauraci svého druhu v Evropě.
DVTV Extra je dostupný v terestrice, zahájil v úterý ráno
Kanál DVTV Extra rozšiřuje distribuci i o terestrické TV vysílání.
Skupina kanálů TV Barrandov má nová staniční loga
Televizní kanály TV Barrandov, Kino Barrandov a Krimi Barrandov představily nová loga. Na obrazovce se objeví nejpozději se startem jarního vysílání 2025.
Evropa konzultuje o budoucnosti nejen pozemní TV
Skupina pro politiku rádiového spektra (RSPG) zahájila konzultaci o budoucím využití frekvenčního pásma 470–694 MHz (UHF), které je klíčové pro televizní vysílání i kulturní a mediální služby.
Heureka: Česká e-commerce rostla ve třetím čtvrtletí o 5 %
I třetí kvartál letošního roku byl pro českou e-commerce ve znamení růstu, s celkovým nárůstem tržeb +5 %.
Seriál Hrdina se uvedl jako jednička středečního večera
Nový seriál Hrdina sledovalo v divácké skupině starší 15 let 767 tisíc diváků, což byl nejlepší výsledek ve středu po 20:00. Následoval závěrečný díl seriálu Pustina. Ve skupině 15-54 byla těsně nejsledovanější show Hell´s Kitchen Česko.
Prima získala licenci pro svůj nový kanál Prima Port
RRTV udělila skupině Prima licenci pro terestrické a internetové vysílání programu Prima Port.