Adform realizoval v lineární TV první programatickou kampaň

středa, 9. října 2024, 12:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pro ČSOB vytvořila společnost Adform ve spolupráci s Publicis Groupe a Tivio Studio první programatickou kampaň v lineární televizi. 

Zdroj: ČSOB

Zdroj: ČSOB

Společnost Adform realizovala pro ČSOB první programatickou kampaň v lineární televizi na českém trhu. Vytvořena byla ve spolupráci s Publicis Groupe a Tivio Studio. Reklama na Aktivního klienta ČSOB byla cíleně nasazena na kanálu DVTV Extra.

Kampaň je historicky první na českém trhu, která využila programatický nákup a prodej reklamních prostor v lineární televizi. Prostřednictvím technologie DSP bylo možné reklamu nakoupit a optimalizovat, zatímco SSP zajišťovala distribuci k televizním operátorům, mezi něž patřily Magenta TV a Stargaze. Kampaň běžela na platformách set-top boxů, satelitního vysílání, terestrického vysílání a v aplikacích pro chytré televize.

Reklamní spot o délce 20 sekund byl zobrazován nepřeskočitelně mezi jednotlivými pořady na kanálu DVTV Extra. Kampaň zasáhla až 270 tisíc domácností. Měření kampaně bylo zajištěno kompletně prostřednictvím Adform platformy. Míra zhlédnutí reklamního spotu dosáhla téměř 100 %, přičemž 70 % impresí se vydalo mezi polednem  a půlnocí.

„Jsme opravdu nadšeni, že se nám jako prvním na trhu podařilo spolu s našimi partnery zrealizovat první programatickou kampaň v lineárním televizním vysílání. Je to výsledkem našeho zaměření na omnichannel reklamu s důrazem na CTV, kde vidíme obrovský potenciál do budoucna,” zmiňuje Michael Štádler, country manager v Adform pro Česko a Slovensko.

„Díky Adform SSP je nastavení a případné řešení problémů velmi jednoduché. Plánujeme rozšíření inventory mezi další IPTV poskytovatele, což přinese výrazně vyšší distribuci reklamy. Od září jsme distribuci DVTV Extra kanálu rozšířili o Vodafone TV a plánujeme i rozšíření dosahu v terestrickém vysílání, čímž dosáhneme potenciálně až 3 milionů domácností,“ uvádí Ladislav Navrátil, CEO Tivio Studio. Tivio Studio zároveň připravuje nové reklamní produkty, včetně sponzorských klipů a dynamických injektáží. 

-stk-