Albert startuje podzimní věrnostní kampaň, v níž mohou zákazníci za nasbírané věrnostní body získat výrazné slevy na produkty značek Tefal a Lego.
„Poslední měsíce roku a předvánoční období jsou tradičně spojovány s rodinnými návštěvami a přípravou slavnostního občerstvení. Proto jsme si pro naše zákazníky přichystali kolekci značkového nádobí, která zahrnuje malé kuchařské náčiní, tlakový hrnec, rendlík, palačinkovou pánev, klasickou pánev, hlubokou pánev wok i velkou sadu hrnců,“ popisuje kampaň Kateřina Hanušová z oddělení marketingu obchodů Albert. Zákazníci mohou tyto produkty značky Tefal a Richardson Sheffield získat za cenu od 99,90 Kč.
Pro děti je určena nabídka značky Lego, zahrnující ministavebnice, Lego Duplo pro nejmenší či klasické stavebnice Lego Creator, Friends, Technik a Minecraft. Pořídit je lze s plnou kartičkou od 29,90 Kč.
Sběratelská mechanika kampaně, jež probíhá v obchodech Albert od 30. října do 31. prosince, zůstává stejná. Za každých utracených 200 korun zákazníci obdrží jeden bod do virtuální sběratelské kartičky v aplikaci Můj Albert nebo do papírové kartičky, kterou dostanou u pokladny. Zákazníci, kteří budou body sbírat elektronicky v aplikaci můj Albert, najdou v kartičce již tři body předvyplněné. Bonus si Albert přichystal pro všechny, kteří využijí doručení nákupu domů skrze službu Albert Online, ty řetězec odmění plně vyplněnou kartičkou ke každému nákupu.
-stk-