Burger King podporuje kampaní nový Whopper

čtvrtek, 17. října 2024, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Marketingovou kampaň pojal Burger King multikanálově a využívá v ní lokální adaptace globálního konceptu.

Reklamní vizuál na nový Whopper, zdroj: Burger King

Reklamní vizuál na nový Whopper, zdroj: Burger King

Burger King v rámci svého celosvětového 70. výročí představuje novou verzi svého burgeru Whopper, který podporuje v multikanálové kampani včetně českého trhu. Každý z trhů komunikuje novinku v duchu svých lokálních specifik a zároveň zachovává globální poselství.

„V naší kampani na nový Whopper se snažíme ukázat, že to, co lidé na Whopperu milují, zůstává stejné – vylepšili jsme ale vše, kde jsme viděli prostor pro jeho zdokonalení,“ říká Filip Vostrý, marketingový manažer řetězce Burger King pro Českou republiku. „Skrze pestrou skladbu kanálů se snažíme oslovit širokou cílovou skupinu. Míříme jak na mladší publikum, které v našich produktech preferuje autenticitu, starší cílovce zase komunikujeme kvalitu potravin, u které v našich restauracích neděláme kompromisy,“ doplňuje.

Marketingovou kampaň pojal Burger King multikanálově a využívá v ní lokální adaptace globálního konceptu. Té se ujala pražská Zaraguza, která vedla adaptaci pro český, polský a rumunský trh. Vedle propagačních materiálů pro restaurace měla na starost také výrobu autorských animací pro sociální sítě, které následně využijí i ostatní země v regionu.

Zdroj: Burger King

O nákup mediálního prostoru v onlinu a televizi se postarala mediální agentura Wavemaker. Prostor pro rádiové spoty zajistil Radiohouse a nasazení v OOH obstarala agentura 2H-media.

Nový Whopper dostane i PRovou podporu, kterou zajišťuje agentura Ogilvy. „V kampani si hrajeme s myšlenkou ‚perfektního výsledku a dotahování věcí k dokonalosti‘. Do kampaně zapojujeme i influencery, kteří v obsahu na svých sociálních sítích symbolicky hledají dokonalost v rozličných situacích každodenního života. Pointou je poznání, že daná situace je dokonalá jen s novým Whopperem na blízku,“ popisuje Václav Rambousek, PR & Influence Director v Ogilvy.

V průběhu kampaně se objeví herec Lukáš Langmajer, mladý kutil Radek Pospíšil a moderátoři Jakub Kotek a Vítězslav Zach.

Samostatným pilířem kampaně je také produktová komunikace cílená do lifestylových médií podpořena porovnávací ochutnávkou starého a nového Whopperu.

Kampaň na nový Whopper zachytí veřejnost především v říjnu. Během tohoto měsíce je nový Whopper k dostání také za výhodnější cenu 99 korun.

-mav.