CrossCafe k osvětě nabízí „prsní“ hrnečky i Pink Chai Latte

neděle, 6. října 2024, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

CrossCafe se i letos zapojuje do osvětové kampaně v boji proti rakovině prsu. V říjnu bude prodávat „prsní“ hrnečky či Pink Chai Latte. 

CrossCafe je už sedmým rokem partnerem Aliance žen s rakovinou prsu, zdroj: CrossCafe.

CrossCafe je už sedmým rokem partnerem Aliance žen s rakovinou prsu, zdroj: CrossCafe.

CrossCafe se i letos stalo hlavním partnerem kampaně Ostře sledovaná prsa, jejímž prostřednictvím a s pomocí svých zákazníků bojuje proti rakovině prsu a apeluje na prevenci. Po celý říjen bude ve všech svých kavárnách prodávat speciální „prsní“ hrnečky, servírovat charitativní nápoj Pink Chai Latte a k zakoupení bude také speciální směs koření na jeho přípravu. 

Nákupem nápoje Pink Chai Latte zákazník přispěje Alianci žen s rakovinou prsu pět korun a další pětikorunu za každý nápoj přidá CrossCafe. Nově si budou moci zákazníci zakoupit také směs koření na jeho přípravu, z níž poputuje na podporu preventivního projektu Ostře sledovaná prsa deset korun, CrossCafe částku zdvojnásobí. 

„CrossCafe je už sedmým rokem partnerem Aliance žen s rakovinou prsu a opět se k této preventivní kampani připojuje prezentací ve všech svých kavárnách a také prodejem charitativních produktů,” říká Petra Borová, manažerka marketingu CrossCafe. 

Záštitu nad kampaní i pro letošní rok převzala influencerka Eva Šedivá (@flabgee), která ve spolupráci s CrossCafe natočí videa na sociální sítě, která informují o kampani, a navíc v nich vyzývá k podpoře této aktivity formou nákupu charitativních produktů. 

Celková částka, kterou se během října kavárnám CrossCafe podaří vybrat, pak půjde formou darovací smlouvy Alianci žen s rakovinou prsu, která celou kampaň organizuje a jejíž náplní je právě podpořit a šířit prevenci rakoviny prsu.

Aliance žen s rakovinou prsu slouží jako informační edukační centrum pro veřejnost, onkologicky nemocné a jejich organizace.

-stk-