Do kreativního týmu Triadu přichází Brichta a další tváře

úterý, 8. října 2024, 07:05 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Agentura Triad Prague výrazně rozšiřuje svůj kreativní tým. Přichází do něj čtyři nové tváře. 

Do týmu Rada Jankoviče přichází (zleva): Anna Philipova, Štěpán Plicka, Miguel Molina Tobar a Aleš Brichta, ke stratégům se vrací Sam Sadovský, zdroj: Triad.

Do týmu Rada Jankoviče přichází (zleva): Anna Philipova, Štěpán Plicka, Miguel Molina Tobar a Aleš Brichta, ke stratégům se vrací Sam Sadovský, zdroj: Triad.

Kreativní agentura Triad Prague oznamuje výrazné rozšíření svého kreativního týmu pod vedením Rada Jankoviče, který se do agentury vrátil po téměř třech letech. S jeho návratem přichází noví  lidé, kteří mají pomoci posunout Triad na další úroveň. Patří mezi ně Aleš Brichta, Miguel Molina Tobar, Anna Phillipova a Štěpán Plicka.

Aleš Brichta nastupuje do Triadu na pozici Executive Creative Director po sedmi letech působení v McCann Prague, kde pracoval na kampaních pro klienty jako Česká asociace pojišťoven, Vodafone, Gambrinus či Velkopopovický Kozel. V roli kreativního ředitele zde v posledních čtyřech letech vytvořil například kampaně 13 Minut, Národní Den Bez Spěchu nebo nejnověji Zkratky. Předtím od roku 2004 pracoval v Young & Rubicam

„Aleš byl pro mě první volba – lidsky i profesionálně. Máme velmi kompatibilní pohled na moderní komunikaci a společný cíl, do kterého se mi Aleše podařilo ‚nakoupit’,“ říká k jeho nástupu Rado Jankovič. „Cítil jsem potřebu posunout nejen sebe, ale pokračovat v projektech, které posouvají hranice reklamy a českou reklamu za hranice. S Radem jsme se shodli na vizi Triadu. Je to již nyní mezinárodní agentura, která má dobrý základ, ale především energii, talent a potenciál stát se černým koněm nejen našeho trhu,” dodává Brichta.

Dále do agentury přichází na pozici Senior Idea Maker Miguel Molina Tobar, a to z agentury VCCP, kde pracoval pro klienty jako Albert, Komerční banka, Pilsner Urquell a organizaci Člověk v ohrožení. Z VCCP se přesouvá do Triadu na pozici Senior Art Director i Anna Philipova. Zkušenosti má například z agentury Optimist, kde pracovala pro Škoda Auto. Podepsána je i pod prací pro Vichy nebo Samsung. Další tváří je Štěpán Plicka, Creative Lead and Producer, jenž dříve působil jako režisér a šéf produkce ve VNV production ze skupiny Near & Dear. 

Kromě kreativního týmu rozšiřuje Triad i svůj tým stratégů, do něhož se vrací  po sedmi měsících v Publicis Groupe Sam Sadovský jakožto Strategy Planner.

-stk-