Do strategického týmu Publicisu přichází Soňa Procházková

středa, 16. října 2024, 06:30 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Na pozici Senior Strategic Planner v komunikační skupině Publicis Groupe nastoupila Soňa Procházková. 

Soňa Procházková, zdroj: Publicis Groupe

Soňa Procházková, zdroj: Publicis Groupe

Do strategické oddělení komunikační skupiny Publicis Groupe přišla Soňa Procházková. Do týmu, který vede Tomáš Preněk, nastoupila na pozici Senior Strategic Planner a pracuje například na projektech pro klienta Mondelēz.

Soňa Procházková se v oboru pohybuje více než třináct let a do Publicis Groupe přichází s mezinárodní zkušeností z Ománu a Kuvajtu, kde deset let pracovala pro agentury jako Havas, Zeenah nebo Ghaliah. Během své kariéry se vypracovala z juniorního media plannera až na vedoucí pozice.

Komplexní strategické oddělení Publicis Groupe, které vzniklo letos na jaře spojením mediálních a komunikačních stratégů do jednoho týmu, má tak už devět členů. Kromě Soni Procházkové do něj v posledních měsících nastoupili také Tereza Hulcká a Matyáš Kulhánek, oba na pozici Junior Strategic Planner.

Tereza Hulcká a Matyáš Kulhánek, zdroj: Publicis Groupe

Tereza Hulcká a Matyáš Kulhánek, zdroj: Publicis Groupe

V současnosti strategické oddělení už do svých aktivit postupně zapojuje také využívání sofistikovaného AI nástroje, který pomáhá s přípravou kreativní strategie, na jehož testování má v Česku Publicis Groupe exkluzivitu. 

-stk-