Do digitální konzultační skupiny Flo přichází na pozici Regional Business Directora Karel Šťastný ze Salesforce. Nastupuje do ní i David Bárta z Publicisu, jenž povede tým Branded Content. Oba ve skupině zastřeší kompetence pro další rozvoj služeb a technologických inovací pro klienty v Česku i v širším regionu.
Karel Šťastný působil poslední tři roky v Salesforce, dříve pracoval ve společnostech IBM, GoodData nebo Oracle. Ve své nové roli bude zodpovědný za obchodní strategie a podporu enterprise klientů napříč regionem, s důrazem na rozvoj moderní zákaznické zkušenosti.
„Zní to banálně, ale v praxi vidíme, že stále jde o častý problém – bez kvalitně zpracovaných dat nemají firmy relevantní informace. Pak nejsou úspěšné v péči o své stávající zákazníky, a akvizice nových se zbytečně prodražuje,“ komentuje svou roli Šťastný. „V této době, kdy se konečně můžeme opřít o pomoc umělé inteligence, je o to důležitější pracovat s daty správně a efektivně. Proto se zaměřím na zlepšování zákaznické zkušenosti primárně skrze Salesforce, a také na pokročilou práci s daty díky platformě Databricks.“
David Bárta se připojuje k obsahovému týmu Flo, kde bude zodpovědný za jeho řízení, strategii i tvorbu obsahu na míru pro klienty, jako je například české zastoupení Porsche, Burrito Loco nebo značky z portfolia Hartmann. „Na sociálních sítích i v offline světě střídá jeden výrazný trend druhý. Hybatelem jsou dnes i drobné trendy z TikToku, a značky to směřuje k rychlým reakcím, kdy je potřeba se adaptovat a reflektovat novinky ve své komunikaci,“ vysvětluje Bárta, jenž přichází z komunikační skupiny Publicis, kde se jako Head of Content podílel na kampaních pro klienty Garnier, český Netflix nebo Ikea. Předtím působil šest let v agentuře McCann Prague.
-stk-