euroAWK koupila City-Tools, rozšiřuje portfolio o 700 ploch
Akvizicí společnosti City-Tools získává euroAWK do svého portfolia 700 reklamních ploch typu CLV.
Společnost AWK Aussenwerbungskontor koupila na konci října českého provozovatele venkovní reklamy City-Tools s jeho kompletním portfoliem reklamních nosičů. Tyto nosiče bude nyní obchodovat její dceřiná společnost euroAWK, která tím rozšiřuje svou obchodní nabídku na trhu s venkovní reklamou. Celkem se jedná o 700 reklamních ploch, citylight vitrín (CLV), situovaných na exponovaných místech v Jihomoravském, Jihočeském, Olomouckém, Ústeckém kraji a na Vysočině. Přímo v Brně euroAWK touto akvizicí získává reklamní pozice v městských částech, kde dosud CLV nenabízela, a stává se v něm tak majoritním poskytovatelem CLV.
„Velmi pozorně sledujeme aktuální vývoj a trendy v oblasti venkovní reklamy na všech trzích, na kterých působíme. Uvědomujeme si, že důležitost CLV v rámci venkovní komunikace vzrůstá, obzvláště s tím, jak je omezován počet billboardů a bigboardů. Vždy se snažíme našim zákazníkům nabídnout tu nejlepší prezentaci na dobře viditelných a atraktivních místech. CLV v centrech měst a na zastávkách MHD tak byla jasnou volbou, protože kolem nich denně projdou stovky až tisíce potenciálních zákazníků našich obchodních partnerů. Tyto plochy představují ideální příležitost pro posílení naší pozice na trhu s venkovní reklamou v České republice a nové možnosti pro naše partnery i klienty,“ uvedla jednatelka českého zastoupení společnosti euroAWK Bärbel Nieten.
K předchozím akvizičním aktivitám, jako byla např. koupě společnosti Darothore, která vlastnila síť reklamních nosičů situovaných především u velkých nákupních center, dopravních uzlů a dalších míst po celé České republice, tak přidává další. Zároveň společnost euroAWK na jaře 2024 spustila webovou platformu Venkovka.cz, která slouží k okamžitému přímému online nákupu jejích venkovních reklamních ploch. I na tomto e-shopu tak bude v krátké době možné nové plochy objednat.
Společnost euroAWK je tradičním hráčem na trhu venkovní reklamy. Po celém Česku vlastní a nabízí síť klasických reklamních nosičů, billboardů a citylight vitrín (CLV). euroAWK je členem mezinárodní skupiny Freund Holding a AWK, která se řadí k největším poskytovatelům venkovní reklamy v Německu a střední Evropě. Na českém trhu působí od roku 1991.
-mav-