Automobilová značka Porsche představila na českém trhu svůj elektrický model Macan. Zvolila k tomu formu třídenní pop-up galerie nazvané Atelier of Dreams, jež se v polovině října otevřela v prostorách funkcionalistické výstavní síně Galerie Mánes.
Na místě byly vystaveny dva vozy Porsche Macan. „Čistě elektrické Porsche Macan je pro nás zásadní model, který má hned z několika důvodů potenciál otevřít svět Porsche novým cílovým skupinám. Proto jsme se rozhodli opustit formát klasického launch eventu a přišli se strategií brandové aktivace formou třídenní pop-up gallery,” vysvětluje marketingová ředitelka Porsche Petra Klosová.
Hlavním prvkem Ateliéru snů se stala prostorová imerzivní instalace kombinující moderní technologie s audiovizuálními zážitky. Tu pro Porsche připravilo studio Flo ve spolupráci se studiem Lunchmeat. Dominantou celé instalace se stala LED stěna o velikosti 30x4 metry, která byla propojena s interaktivním stropem tvořeným pomocí 128 LED tyčí, poskládaných do organické sítě, simulující synapse neuronové sítě. Celkový dojem umělecko-technologického díla pak doplňovala soustava deseti směrových reproduktorů.
„Naším cílem bylo vytvořit médium, které umožní zcela novou formu vyprávění příběhu. Inovativní technologie a vizuální storytelling balancující na hraně reality a snů, postavený na filozofii značky, jejím odkazu a vizi stojící za podobou nového Porsche Macan, nám umožnily vyvolávat silné emoce a podmanit si všechny smysly každého diváka,“ vysvětluje Pavel Flégl, Head of Flo BX. Nosnou část příběhu tvořily 3D vizualizace, které společně s AI generovanými snovými sekvencemi spoluvytvářely kontrast k fyzickému vyobrazení vozu v prostoru galerie.
Samotný třídenní program byl pak rozdělen mezi tematická publika a spolupráce s partnerskými platformami. První večer byl věnován klientům a VIP hostům a partnerům. Součástí programu byla i hudební live show v režii muzikanta Endru, která pracovala se zvuky nového vozu.
Druhý den dopoledne představilo Porsche nový Macan ve spolupráci s portálem CzechCrunch formou tzv. „business breakfast“. Ta byla určena technologickým nadšencům a byznysovým lídrům. Mezi řečníky se představili například Jaroslav Beck z firmy Cans a Lubo Smid, který stojí za vývojářskou společností STRV. Budoucnost značky Porsche a nový model pak představil v panelové diskuzi Pavel Kolář, Head of Sales Porsche Centrum Praha.
Večer se nesl v duchu umění a lifestylu, ve spolupráci s online magazínem The Mag. Kromě samotné audiovizuální show představili v rámci večera svá díla inspirovaná novým vozem čtyři současní umělci – Tobias Schubert, Anna Baum, Kid Ondrej a NobodyListen.
Třetí den začal programem zaměřeným na ženskou sílu a sebevědomí. Kreativní producentka Karolína Wer Kabelka připravila návštěvnicím ze světa fashion a business dopolední blok zahrnující well-being aktivity, včetně immersive barre cvičení.
„Projekt pop-up gallery zcela předčil naše očekávání. Nejen že Atelier of Dreams navštívila během třech dnů více než tisícovka návštěvníků, ale díky synergickým kolaboracím s partnery a hlavně díky organickému contentu samotných návštěvníků se nám povedlo nové Porsche Macan představit mnohonásobně širšímu publiku,” uzavírá Flégl.
-stk-