Samson, někdejší měšťanský pivovar s dlouholetou tradicí, který je součástí nadnárodní skupiny Anheuser-Busch InBev, spouští novou komunikační kampaň, díky které se chce znovu stát silným hráčem v českobudějovickém regionu. Kampaň byla připravena ve spolupráci s agenturou Czech Promotion, která se starala o strategický výzkum i kreativu. Výsledkem spolupráce Samsonu s Czech Promotion je komunikační kampaň „Pivo, pro které ztratíš hlavu".
„Naší inspirací pro kampaň byla legenda o Samsonovi, který pro lásku k dívce Dalile ztratil hlavu. Zrovna tak, jako ztratíte hlavu i vy pro vyladěné pivo Samson. Říká se, že když máš něco opravdu rád, ztratíš pro to hlavu – a tentokrát to platí doslova,“ uvedl Petr Vlasák, Creative Director v Czech Promotion.
Tvorbě kreativního konceptu předcházel strategický výzkum i analýza konkurence. Výsledkem je pět online video spotů, radiové spoty, merchandising včetně bezhlavých mariášových karet, velkoplošné plachty a polepy trolejbusů. Kampaň je zatím zaměřená na České Budějovice a okolí.
„Před natáčením bylo nutné promyslet, jak natočit hlavy na stole, které si povídají. Využili jsme práci rekvizitářů z filmové produkce Impresa films, která celou sérii natáčela, a to v režii Jana Hadraby,“ dodává Michaela Horáková, produkční v Czech Promotion. Hlavy byly na stůl posazeny klasickým filmařským trikem bez použití jakékoliv postprodukce. Stůl se rozřízl na dvě poloviny a v každé vznikl půlkruh. Do něj herec zespodu prostrčil hlavu a následně se obě poloviny stolu opět spojily.
„Chceme o našem pivu dát vědět. Máme ověřeno, že pokud zákazník naše pivo vyzkouší, už u něj zpravidla zůstane. Je to dáno vysokou kvalitou a pitelností námi vyráběného piva,“ říká Daniel Dřevikovský, generální ředitel pivovaru Samson.
-mav-