V segmentu chovatelských potřeb nejvíce inzeruje Super zoo

neděle, 27. října 2024, 07:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Super zoo investovalo do reklamy za uplynulý rok téměř 17 milionů korun, vyplývá z monitoringu reklamy Ad Intel. 

Zdroj: Super zoo

Zdroj: Super zoo

Nejvíce v segmentu chovatelských potřeb investoval do reklamy řetězec Super zoo, který do reklamy nalil v období od loňského října do letošního září téměř 17 milionů korun. Na druhém místě se s téměř 13 miliony korun umístilo Pet center, na třetím s 6,5 miliony korun SpokojenyPes.cz. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen, který sleduje ceníkové ceny inzerce. 

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-