Ve finále evropské Effie má nominaci Mustard a McCann

pondělí, 4. listopadu 2024, 06:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Do finále evropské soutěže Effie se dostaly dvě české kampaně od agentur McCann a Mustard. 

Zdroj: FB Effie Europe

Zdroj: FB Effie Europe

Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) zveřejnila shorlist soutěže Effie Europe, kam se dostalo celkem 82 prací. Dvě z nich pocházejí také z České republiky. 

V kategorii Best of Europe: Positive Change – Non-profit se do finále probojovala kampaň Zpomal – ještě je brzo, kterou pro Českou asociaci pojišťoven vytvořily agentury McCann Prague a Hero & Outlaw. Jejím cílem bylo vtáhnout do tématu bezpečného chování v silničním provozu mladé lidi, i z tohoto důvodu stavěla na interaktivním pořadu a učebních materiálech pro střední školy, součástí byla i komunikace na sociálních sítích a spolupráce s influencery. 

Další želízko v ohni mají agentury Mustard, IPG Mediabrands a Iniciativa Junior. Jejich kampaň „Parents of Girls“, kterou vytvořily pro Lego, zabodovala v kategorii Multi-Market: Retail

Vítězové budou vyhlášeni 11. prosince na galavečeru v Bruselu. 

-stk-