Ve finále Golden Drum je McCann, Leo Burnett a MSL

pondělí, 7. října 2024, 10:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Třináct nominací získaly na letošní soutěži Golden Drum české agentury McCann Prague, Leo Burnett a MSL.

Zdroj: Golden Drum

Zdroj: Golden Drum

Letošní 30. ročník festivalu Golden Drum, jenž se odehraje 9. a 10. října ve slovinské Portoroži, zveřejnil své shortlisty. Z českých agentur se do finále dostaly McCann Prague, který boduje se svými pracemi pro Českou asociaci pojišťoven, a Leo Burnett s MSL se svou prací pro Prague Pride a Jsme Fér. 

McCann Prague si připisuje celkem 11 želízek v ohni, z toho osm za kampaň Národní den beze spěchu pro Českou asociaci pojišťoven, a to v kategoriích Live experienece, PR, Direct, Public & Community Relations, Media Insights & Audience, Events, Brand Strategy and Experience a Live Activation. Kampaň, jejímž cílem bylo podnítit lidi ke zpomalení v jejich životě i na silnici, využila k tomu i Staroměstského Orloje. Další tři nominace – v kategoriích Cinematography, Casting, TV & Other Screens – s kampaní „Adikts – přes binge watching k prevenci“, který stavěl na šestidílném seriálu, jehož cílem bylo zvýšit povědomí o látkových závislostech a dopadech dlouhodobé konzumace drog. 

Agentury Leo Burnett a MSL získaly dvě nominaci v kategoriích Business and Promotional Design a Non Profit za kampaň „Nenasaditelný prsten“, který připravily pro organizace Prague Pride a Jsme fér. 

-stk-