Z Golden Drum vezou Češi Grand Prix a dalších sedm cen

pondělí, 14. října 2024, 10:45 Reklama MediaGuru

Grand Prix si z festivalu Golden Drum odvezla agentura McCann Prague, k tomu přidala dalších pět ocenění. Uspěly i agentury Leo Burnett a MSL. 

Agentura McCann si z festivalu Golden Drum přivezla Grand Prix a dalších šest cen, foto: Žiga Intihar.

Agentura McCann si z festivalu Golden Drum přivezla Grand Prix a dalších šest cen, foto: Žiga Intihar.

Z festivalu Golden Drum, jež se odehrál ve dnech 9. a 10. října ve slovinské Portoroži, si české agentury přivezly celkem osm cen, včetně jedné Grand Prix. Tu získala v kategorii Live Activation agentura McCann Prague za kampaň Národní den beze spěchu, kterou vytvořila pro Českou asociaci pojišťoven

Kampaň, jejíž cílem bylo podnítit lidi ke zpomalení v jejich životě i na silnicích, k čemuž využila i Staroměstského Orloje, uspěla i v dalších kategoriích – zlato si odnesla za PR a Live Experience, stříbro za Brand Strategy and Experience a bronz za Events. Bronz si odnesla také v kategorii Casting za kampaň „Adikts – přes binge watching k prevenci“, který stavěl na šestidílném seriálu, jehož cílem bylo zvýšit povědomí o látkových závislostech a dopadech dlouhodobé konzumace drog. 

Stříbrná ocenění si vysloužily i agentury Leo Burnett a MSL, a to v kategoriích Business and Promotional Design a Non Profit za kampaň Nenasaditelný prsten, kterou připravily pro organizace Prague Pride a Jsme fér

-stk-