Agnostix spouští Bot Doctora, první pomoc pro chatboty

sobota, 9. listopadu 2024, 12:00 Aktuality, Internet & Mobil, Marketing MediaGuru

Na pomoc nepovedených hlasových asistentů, chatbotů nebo voicebotův přichází na trh služba Bot Doctor. 

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Česká společnost Agnostix představuje službu Bot Doctor, jež spočívá v diagnostice a následné léčbě všech řešení pro automatizovanou komunikaci. Pomoci tak chce nepovedeným realizacím hlasových asistentů, chatbotů nebo voicebotů, kterých na trhu v poslední době přibývá. Firma si zároveň od Bot Doctora slibuje rozšíření svých služeb na globální trh

„Vytvořit jednoduchého chatbota nebo voicebota je dnes už přímočaré. Mnohdy je ale komplikované s rostoucími nároky uživatelů na rozsah témat chatbotů a voicebotů a jejich funkcionalitu udržet akceptovatelnou kvalitu jejich odpovědí. Pak se začnou chovat nevyzpytatelně nebo poskytovat nesprávné a neúplné odpovědi, uživatelé jsou frustrovaní a na celý segment těchto řešení pohlížejí jako na zpackaný,“ popisuje Mário Mitas, spoluzakladatel společnosti Agnostix.  

Mezi nejčastější příznaky, které se v poslední době u botů objevují, patří problémy s porozuměním psanému textu a mluvenému slovu, časté chyby, neschopnost učit se novým věcem, nízké NPS nebo prostá neschopnost pomoci klientům s jejich požadavky. Bot Doctor se může rovnou zaměřit na konkrétní problematickou oblast, nebo se dokáže postarat o celé řešení digitální asistence a zjistit, kde přesně potřebuje ošetřit.

„Náš analytický tým má zkušenosti s celým spektrem automatizované komunikace od těch nejmenších botů, kteří komunikují pomocí stromové struktury, přes NLP modely až k velkým jazykovým modelům. Poradíme si se všemi druhy integrací, rozumíme analytickým nástrojům a vyznáme se v nuancích jazyka a lidské komunikace,“ popisuje Mitas

Bot Doctor začíná anamnézou, tedy zhodnocením vyspělosti bota, otestováním jeho funkcí, schopností nebo sociálních dovedností či konverzační úspěšnosti. Důležitá jsou v této fázi i očekávání samotného klienta a jeho představy, co a jak by měl voicebot nebo chatbot zvládat. „Teprve na základě anamnézy probíhá důkladnější vyšetření a prohlídka všech orgánů bota, abychom zjistili, co přesně ho trápí. Na základě této prohlídky se zaměříme na největší problémy, odhalíme jejich příčiny a navrhneme účinnou léčbu, kterou můžeme na urgentním příjmu okamžitě aplikovat,“ popisuje Mário Mitas. 

Pro maximální péči umožňuje Agnostix i hospitalizaci voicebota či chatbota, v rámci které experti doporučí například různá preventivní opatření, jak předejít možným problémům do budoucna, nebo najdou největší slabiny a připraví plán, jak rozvinout plný potenciál bota. Klient po ošetření v každém případě získá kompletní lékařskou zprávu v závislosti na rozsahu zvolené péče. Její součástí je také plán nutných ošetření, úprav a další zdravotní péče, na základě kterého bude možné bota postavit na nohy.   

„Od Bot Doctora i Evy si slibujeme rozšíření našich služeb do světa. Protože vyladit chatbota umíme stejně dobře pro českou, mexickou nebo belgickou firmu. Jazyk není žádná bariéra,“ dodává Mitas.   

-stk-