Agnostix spouští Bot Doctora, první pomoc pro chatboty
Na pomoc nepovedených hlasových asistentů, chatbotů nebo voicebotův přichází na trh služba Bot Doctor.
Česká společnost Agnostix představuje službu Bot Doctor, jež spočívá v diagnostice a následné léčbě všech řešení pro automatizovanou komunikaci. Pomoci tak chce nepovedeným realizacím hlasových asistentů, chatbotů nebo voicebotů, kterých na trhu v poslední době přibývá. Firma si zároveň od Bot Doctora slibuje rozšíření svých služeb na globální trh.
„Vytvořit jednoduchého chatbota nebo voicebota je dnes už přímočaré. Mnohdy je ale komplikované s rostoucími nároky uživatelů na rozsah témat chatbotů a voicebotů a jejich funkcionalitu udržet akceptovatelnou kvalitu jejich odpovědí. Pak se začnou chovat nevyzpytatelně nebo poskytovat nesprávné a neúplné odpovědi, uživatelé jsou frustrovaní a na celý segment těchto řešení pohlížejí jako na zpackaný,“ popisuje Mário Mitas, spoluzakladatel společnosti Agnostix.
Mezi nejčastější příznaky, které se v poslední době u botů objevují, patří problémy s porozuměním psanému textu a mluvenému slovu, časté chyby, neschopnost učit se novým věcem, nízké NPS nebo prostá neschopnost pomoci klientům s jejich požadavky. Bot Doctor se může rovnou zaměřit na konkrétní problematickou oblast, nebo se dokáže postarat o celé řešení digitální asistence a zjistit, kde přesně potřebuje ošetřit.
„Náš analytický tým má zkušenosti s celým spektrem automatizované komunikace od těch nejmenších botů, kteří komunikují pomocí stromové struktury, přes NLP modely až k velkým jazykovým modelům. Poradíme si se všemi druhy integrací, rozumíme analytickým nástrojům a vyznáme se v nuancích jazyka a lidské komunikace,“ popisuje Mitas.
Bot Doctor začíná anamnézou, tedy zhodnocením vyspělosti bota, otestováním jeho funkcí, schopností nebo sociálních dovedností či konverzační úspěšnosti. Důležitá jsou v této fázi i očekávání samotného klienta a jeho představy, co a jak by měl voicebot nebo chatbot zvládat. „Teprve na základě anamnézy probíhá důkladnější vyšetření a prohlídka všech orgánů bota, abychom zjistili, co přesně ho trápí. Na základě této prohlídky se zaměříme na největší problémy, odhalíme jejich příčiny a navrhneme účinnou léčbu, kterou můžeme na urgentním příjmu okamžitě aplikovat,“ popisuje Mário Mitas.
Pro maximální péči umožňuje Agnostix i hospitalizaci voicebota či chatbota, v rámci které experti doporučí například různá preventivní opatření, jak předejít možným problémům do budoucna, nebo najdou největší slabiny a připraví plán, jak rozvinout plný potenciál bota. Klient po ošetření v každém případě získá kompletní lékařskou zprávu v závislosti na rozsahu zvolené péče. Její součástí je také plán nutných ošetření, úprav a další zdravotní péče, na základě kterého bude možné bota postavit na nohy.
„Od Bot Doctora i Evy si slibujeme rozšíření našich služeb do světa. Protože vyladit chatbota umíme stejně dobře pro českou, mexickou nebo belgickou firmu. Jazyk není žádná bariéra,“ dodává Mitas.
-stk-