Společnost Consumer Panel Services GfK, agentura specializující se na průzkumy nákupů evropských domácností, se po deseti měsících po převzetí společností YouGov přejmenovává.
Proces změny značky, který probíhá od lednové akvizice, je pojatý dalekosáhleji než pouhé převzetí vizuální podoby značky YouGov. V celé organizaci proběhla komplexní revize obchodní činnosti s cílem sladit odborné znalosti, hodnoty a cíle společností YouGov a CPS GfK a vytvořit soudržnou strategii značky, její novou pozici a způsob komunikace, aby všechny tyto aspekty odrážely společnou sílu a ambice nově definované globální organizace YouGov.
„Z CPS GfK je nyní YouGov. Tato změna značky je pro nás významným přelomovým okamžikem a důležitým krokem k tomu, abychom světu ukázali, jaké hodnoty zastáváme,“ říká Stefan Heremans, prezident a zastupující generální ředitel CPS GfK, s tím, že jádrem nové pozice značky je koncept skutečnosti.
„Vzhledem k tomu, že CPS GfK – a její bohatá databáze behaviorálních dat – je nyní YouGov, je důležité, aby naše značka zdůrazňovala to, co nabízíme klientům: realitu průzkumu. Pro YouGov to znamená transformaci celé společnosti. Vzhledem k tomu, jak je naše odvětví zahlcováno nejrůznějšími daty, je pro nás zásadní soustředit se na naše hlavní poslání – poskytovat skutečné údaje od skutečných lidí v reálném čase. Ze všech těchto důvodů spoléháme na náš panel, který nám zprostředkovává jejich názory a chování,“ dodává Mike Woods, marketingový ředitel YouGov.
V rámci změny značky budou všechny prostředky a kanály značky CPS GfK aktualizovány v souladu s budováním značky YouGov. Komunikace s klienty a členy již přešla pod značku YouGov a do konce listopadu budou ukončeny vlastní sociální sítě a webové stránky CPS GfK.
-stk-