Kreativní reklamní agentura Digičáry ve spolupráci s Unileverem uvedla reklamní formát CGI guerilly. Po šesti letech spolupráce se firma rozhodla využít nabídky na výrobu nových virálních formátů. První realizací je „upside down” lahev nového Domestos Power Foam. Zároveň agentura vyrobila další video pro značku Tresemmé k launchi nové vlasové kosmetiky, uvedené v rámci partnerství s drogeriemi dm.
„Digitálním efektům a CGI se věnujeme čím dál raději. Pomáhají nám například osvěžit naše TV reklamy. Letošní novinkou je vertikální formát pro social media, kterému u nás říkáme CGI guerilla,“ uvedl Zbyšek Koubský, spoluzakladatel agentury Digičáry a VFX director. „Léta se věnujeme kreativním řešením pro značky jako Savo, Cif, Knorr nebo Coccolino. Po dohodě s klientem nám pro tenhle pilotní projekt přišla jako skvělá volba značka Domestos a jeho nový Power Foam,” dodal Koubský.
Celý koncept připravil Koubský společně s creative directorem Janem Boušou. „Náš nejdůležitější cíl byla maximální uvěřitelnost. Zamítli jsme proto příliš monstrózní pojetí a našli si svou zlatou střední cestu na hraně každodenní reality a do ní vložené pozoruhodné digitální iluze,“ vysvětluje Bouša. „Osobně nemám rád termín ‚fake OOH’, vzbuzuje dojem podvodu. CGI guerilla je naše vlastní označení, přijde mi pro tento formát přesnější,” doplňuje.
Druhé CGI video nedávno Digičáry vyrobily k uvedení nového produktu značky Tresemmé – Lammeral Shine. „Tady už nehrála hlavní roli autenticita. Orientovali jsme se na velkolepost. Do prostoru před Galerií Harfa jsme museli digitálně zasadit 3D model lahve vyjíždějící ze země, kašnu naplněnou zlatou tekutinou, červené koberce a padající růže. Inspirovali jsme se atmosférou filmových festivalů, která k podobným značkám sedí,“ popisuje Koubský. Na projekční plochu nad vchodem do OC byl zároveň virtuálně promítnut spot, který zdůrazňuje exkluzivitu drogerií dm při premiéře produktu. Video je ke zhlédnutí na oficiálním instagramovém účtu společnosti.
-mav-