Do finále Epica Awards se probojovalo Pivo ze vzduchu

středa, 27. listopadu 2024, 10:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na shortlist soutěže Epica Awards se dostala česká kampaň Pivo ze vzduchu, kterou pro Radegast připravila agentura Triad Prague. 

Zdroj: Radegast

Zdroj: Radegast

Celkem 562 nominací na shortlistu oznámila mezinárodní soutěž Epica Awards, nejvíce finalistů má Německo, Kanada a Velká Británie. Z České republiky se do finále dostala kampaň Pivo ze vzduchu, kterou pro pivní značku Radegast připravila agentura Triad Prague

V rámci kampaně vytvořil Radegast nové pivo Futur, uvařené jen z vody získané ze vzdušné vlhkosti. Voda byla sebrána a upravena díky unikátnímu zařízení vyvinutému vědci z ČVUT. Záměrem projektu bylo upozornit na úbytek vody v přírodě i na způsoby, jak tento problém řešit. Kampaň nedávno bodovala i na evropské soutěži ADCE Awards, kde získala bronz

Vyhlášení zlatých vítězů a Grand Prix proběhne 12. prosince v rámci online ceremonie, stříbrné a bronzové ceny budou zveřejněny následující den na webových stránkách soutěže. 

V soutěži Epica Awards hodnotí pouze editoři a redaktoři z marketingové zaměřených médií. Doplňují je novináři specializovaní v obory, jako je postprodukce, design, technologie, automatice nebo móda. 

-stk-