Skupina SPM Media, která má v portfoliu Echo24, Týdeník Echo, Hrot24, měsíčník Hrot, Radio Prostor a vývojové studio Coolpany, má od 4. listopadu nového obchodního ředitele Jiřího Otevřela. Přichází z vydavatelství Mafra, ve kterém působil více než dvě dekády jako obchodní ředitel.
„Akvizicí Jiřího Otevřela na vrcholnou manažerskou pozici v našem vydavatelství jasně demonstrujeme naše ambice stát se silným a ekonomicky prosperujícím vydavatelským domem. S Jiřím Otevřelem se znám již z dob svého působení ve vydavatelství Mafra, kde zastával vrcholnou pozici obchodního manažera. Věřím, že s Jiřím dokáže SPM Media velké věci,“ uvedl ředitel vydavatelství SPM Media Dalibor Balšínek.
„SPM Media je unikátní projekt na českém mediálním poli a věřím, že se nám společně podaří pro tento projekt získat nové klienty a zajímavé mediální rozpočty,“ dodal Jiří Otevřel.
Jiří Otevřel začínal na mediálním trhu v roce 1997 jako account manažer tehdejšího zastupitelství Inzertmedia. Do Mafry přišel v roce 2022, v obchodním oddělení postupně prošel různými funkcemi. Post obchodního ředitele zastával od roku 2014. Letos na podzim ho ve vedení obchodu Mafry vystřídal David Korn.
Pozice obchodního ředitele zůstávala v SPM Media od jarního odchodu Zuzany Tylčerové neobsazena.
SPM Media se začalo formovat v létě 2023, kdy u počátků stála společnost Echo Media, s deníkem Echo24 a Týdeníkem Echo. Následně mediální vydavatelství začalo provozovat stanici Radio Prostor a v září 2023 se rozšířilo i o společnost Hrot Media, která vznikla akvizicí společnosti Hrot.
Mediální skupinu SPM Media vlastní zakladatelé herního studia Bohemia Interactive a partneři v české investiční skupině SPM Marek Španěl a Slavomír Pavlíček. Od roku 2023 celé vydavatelství sídlí v nově vzniklé budově na pražském Smíchově.
-mav-