Francouzské pekařství Paul chystá na českém trhu rozšíření své sítě. V následujících měsících otevře nové čtyři pobočky – ještě letos přibude Paul na Karlově náměstí a v Arkádách. V příštím roce bude otevřena druhá pobočka na Václavském náměstí, rovněž je připravováno nové pekařství na Masaryčce. Celkem jich tak bude provozovat 24. Do budoucna by společnost ráda expandovala i do krajských měst.
Tři nové pražské pobočky budou v tzv. neoindustriálním stylu, který pracuje s černo-bílou podlahou, bílým keramickým obkladem stěn a industriálními lampami. Pobočka v obchodním centru Arkádách představí nový design, jenž byl původně vyvinut pro africké trhy.
Kromě nových poboček investuje Paul také do rekonstrukce svých stávajících pekařství. Změnou prošla pobočka na I. P. Pavlova, v plánu je rekonstrukce v nákupních centrech Nový Smíchov a Chodov.
„Na českém trhu rosteme v počtu transakcí, oproti loňskému roku téměř o 10 %. A to i přesto, že jsme přišli o dvě pobočky na Letišti Václava Havla,“ uvádí Filip Kubernat, ředitel sítě Paul pro Českou republiku, a dodává, že se daří i věrnostnímu klubu, který má již 65 tisíc členů.
Kromě toho představuje Paul také podzimní novinky v podobě kaštanové Éclair, Chorizo Fugas – pečivo se zauzlenou paprikou, tymiánem a ementálem, Quiche s paprikou a chorizem nebo nápoj Horké yuzu s mangem a dotekem chili.
Na Vánoce připravuje pekařství máslovou vánočku, párty chléb s ementálem a lanýžovým olejem a také Éclair Paris Brest nebo Palmeiru. Opět zařadí i Mandarinkovou vodu s badyánem a vanilkou. Součástí nabídky je i sváteční kolekce termohrnků a termolahví s motivem srdíčka. V prodeji budou od 28. listopadu.
Ceny chce Paul letos držet na stejné úrovni, a to navzdory zdražujícím se vstupním ingrediencím, zejména másla. „Postupně budeme ale muset zdražovat, protože určitě nechceme snižovat naši kvalitu, nechceme jít například do croissantů s částí margarínu,“ vysvětluje Kubernat.
Stěžejní zákaznickou skupinu pekařství Paul tvoří ženy ve věku 28 až 45 let, nicméně nejrychleji rostoucí cílov jsou mladí, kteří chodí zejména na nápoje. Starší zákazníci naopak vyhledávají spíše croissanty a obecně pečivo, muži častěji kupují bagety.
Na mladé se značka mnohem více než dříve zaměřuje jak v komunikaci, tak produktovou nabídkou. Komunikuje na sociálních sítích i ve spolupráci s influencery. Na pobočkách posílila WiFi, klade důraz i na výběr hudby. Od ledna má speciální nabídku pro studenty ve spolupráci se studentském programem ISIC. Produktově mladým zákazníkům vychází vstříc s nabídkou nápojů, mezi něž se řadí i Cold Brew, ochucené vody bez cukru, moderní ingredience, jako je yuzu, nebo alternativní mléka.
-stk-