Drogerie Rossmann představuje virtuální poradkyni Rossi, jež je nově součástí aplikace Rossmann Club. Její služby mohou využívat zákazníci 24 hodin denně 7 dní v týdnu při nákupech online i přímo na prodejnách.
Rossi zná kompletní sortiment produktů, který síť drogerií nabízí, a poradí s jejich výběrem, odpoví na otázky týkající se osobní hygieny, péče o pleť, úklidu domácnosti nebo třeba i potřeb těch nejmenších.
„Rossi je náš pilotní projekt. V současné době umí kdykoliv a kdekoliv poradit s výběrem produktů, které nejvíce odpovídají přáním a potřebám našich zákazníků. Na základě jejich zpětné vazby však neustále pracujeme na dalších inovacích, takže do budoucna určitě dojde k rozšíření možností, které bude Rossi schopna nabídnout, ať už půjde o informace o otevíracích dobách prodejen, dostupnosti produktů nebo například o věrnostním klubu Rossmánek,“ uvádí Marcela Syrovátková, marketingová ředitelka Rossmann.
Rossmann již využívá umělou inteligenci v newsletteru k doporučování produktů v akci na základě historie nákupů zákazníků, nicméně virtuální poradkyně Rossi umožní nabídnout zákazníkům rychlejší a efektivnější služby přímo na míru.
Projekt virtuální poradkyně Rossi vznikl ve spolupráci se společností Etnetera Group.
-stk-