Rossmann uvádí v aplikaci virtuální poradkyni Rossi

sobota, 23. listopadu 2024, 08:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Rossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé inteligence. 

Virtuální poradkyně Rossi, zdroj: Rossmann

Virtuální poradkyně Rossi, zdroj: Rossmann

Drogerie Rossmann představuje virtuální poradkyni Rossi, jež je nově součástí aplikace Rossmann Club. Její služby mohou využívat zákazníci 24 hodin denně 7 dní v týdnu při nákupech online i přímo na prodejnách.

Rossi zná kompletní sortiment produktů, který síť drogerií nabízí, a poradí s jejich výběrem, odpoví na otázky týkající se osobní hygieny, péče o pleť, úklidu domácnosti nebo třeba i potřeb těch nejmenších.

„Rossi je náš pilotní projekt. V současné době umí kdykoliv a kdekoliv poradit s výběrem produktů, které nejvíce odpovídají přáním a potřebám našich zákazníků. Na základě jejich zpětné vazby však neustále pracujeme na dalších inovacích, takže do budoucna určitě dojde k rozšíření možností, které bude Rossi schopna nabídnout, ať už půjde o informace o otevíracích dobách prodejen, dostupnosti produktů nebo například o věrnostním klubu Rossmánek,“ uvádí Marcela Syrovátková, marketingová ředitelka Rossmann. 

Rossmann již využívá umělou inteligenci v newsletteru k doporučování produktů v akci na základě historie nákupů zákazníků, nicméně virtuální poradkyně Rossi umožní nabídnout zákazníkům rychlejší a efektivnější služby přímo na míru.

Projekt virtuální poradkyně Rossi vznikl ve spolupráci se společností Etnetera Group.

-stk-