S festivalem francouzských filmů se spojuje KB, mediálně se vrací ČT

pondělí, 25. listopadu 2024, 09:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Začal Festival francouzského filmu. Hlavním mediálním partnerem opět Česká televize

Foto: Aleš Hudský

Foto: Aleš Hudský

V Praze začal projekcí současného filmového hitu francouzských kin Aznavour 27. Festival francouzského filmu, který se přesune i do Českých Budějovic, Hradce Králové a Ostravy. Během 114 projekcí uvede 47 filmů.

Generálním partnerem je jako tradičně díky svým francouzským vlastníkům Komerční banka, hlavními partnery hlavní město Praha, Bageterie Boulevard (všem návštěvníků festivalu poskytuje 50% slevu na své produkty) a francouzská automobilka DS Automobiles. Její model DS 7 Antoine Saint-Exupéry (film o tomto slavném spisovateli a letci je v programu festivalu) vévodí pasáži dějiště festivalu kina Lucerna v Praze. X

Po dvouleté přestávce se jako Hlavní mediální partner vrací Česká televize, druhým rokem pokračuje partnerství s francouzskou TV5 Monde, partnerem je nadále zpravodajský server France 24. Českými mediálními partnery jsou mj. Český rozhlas (Vltava a Radio Wave), Radio1, časopisy Reflex a Marianne.

Text: Aleš Hudský