Shortlist Effie: Nejvíc šancí mají McCann, Ogilvy a PHD

čtvrtek, 7. listopadu 2024, 13:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Soutěž reklamní efektivity Effie zná nominované kampaně, ze kterých vzejdou letošní vítězové.

Porota Effie, zdroj: AKA

Porota Effie, zdroj: AKA

Effie Czech Republic, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), dnes na konferenci Forum Media odtajnila svůj shortlist pro ročník 2024. Největší zastoupení na něm mají agentury McCann, Publicis a PHD Czech. Nejčastěji zastoupenými klienty v rámci shortlistu jsou Plzeňský Prazdroj, Česká Spořitelna, L’Oréal, Vodafone a AmRest.

Do 27. ročníku soutěže reklamní a marketingové efektivity, Effie Czech Republic, bylo přihlášeno 100 prací. Porota složená ze zástupců zadavatelů, komunikačních agentur, mediálních agentur a výzkumných agentur (členů sdružení SIMAR), vybrala shortlist a ocenila „medailemi“ úspěšné práce na společném zasedání 15. října.

„Už samotné umístění na shortlistu Effie představuje významné ocenění. Všechna hodnocení, bodování a postupy poroty se zaznamenávají do časových řad, a díky dlouhodobé práci s daty a neustálému vylepšování soutěže tak eliminujeme zkreslení a osobní preference," sdělila Petra Jankovičová, prezidentka AKA, která také společně s Ondřejem Novákem moderovala zasedání poroty. 

„Vysoký počet kvalitních přihlášek jsme již tradičně zaznamenali v kategorii Digitální marketing a také v kategorii Nápoje, kde je patrné, že v tomto segmentu je dobrým zvykem pravidelně měřit a vyhodnocovat dopady komunikace na značku, její vnímání, a především na prodeje. Zároveň vidíme, že počet kvalitních přihlášek stoupá v kategoriích, jako jsou PR, či aktivační kampaně," dodala.

Kompletní shortlist najdete v souboru níže.

Slavnostní předávání cen Effie se uskuteční 14. listopadu v Kině Lucerna pod taktovkou moderátorské dvojice Renata Rosendorfská a Jan Suda.

-mav-