Startuje nový online magazín Svět v pohybu

pátek, 15. listopadu 2024, 06:50 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Nový online magazín Svetvpohybu.cz přináší novinky o dopravě, logistice a průmyslu. 

Zdroj: Svět v pohybu

Zdroj: Svět v pohybu

Na českém trhu startuje nový online magazín s názvem Svět v pohybu. Je určen fanouškům dopravy, logistiky a moderních technologií, cílit však bude také na majitele nebo manažery firem z oboru, kteří chtějí být v obraze a sledovat trendy v logistice, výrobě nebo průmyslu obecně.

„Svět v pohybu je fascinující téma. Pohyb, který zachycuje neustále změny a dynamiku našeho každodenního a profesního života. A tento pohyb zboží, služeb a techniky vám chceme přiblížit. I proto, nebo právě proto, vznikl Svět v pohybu,“ říká Michal Rančák, jeden ze zakladatelů online magazínu. „Chceme fanouškům i firmám z oboru nabídnout na jednom místě aktuality z domova i ze světa, doplněné o vlastní tvorbu,“ dodává. 

Vlastní tvorbu budou představovat nejen články vytvořené interní redakcí, ale také videoprezentace a podcasty. „Naší snahou bude přiblížit fanouškům i široké veřejnosti složitý svět logistiky pomocí videí nebo video podcastů,“ uvádí Tibor Szilvasi, režisér, kameraman a druhý ze zakladatelů magazínu. „Prostřednictvím  reportáží přímo z provozu firem umožníme lidem nahlédnout pod pokličku a odhalit novinky i pozadí světa dopravy, logistiky a průmyslu atraktivním způsobem,“ doplňuje. 

Hlavním cílem online magazínu Svět v pohybu je zaplnit mezeru v mediálním prostoru. „Chceme koncentrovat novinky, informace a zajímavosti z dopravy, logistiky a průmyslu na jednom místě. Tyto obory nabízejí spoustu prostoru pro inovace a využití moderních technologií, včetně umělé inteligence, o kterých se široká veřejnost dozvídá, ale jen velmi málo. A nejen to, chceme také zachytit českou řemeslnost, úspěchy nebo výjimečnosti“ vysvětluje Michal Rančák s tím, že firmy tak budou mít možnost prostřednictvím online magazínu prezentovat své novinky a inovace nejen fanouškům, ale i odborníkům. 

Online magazín bude dostupný na webu, dále bude publikovat i na firemních profilech na sociálních sítích LinkedIn, X nebo Facebook. Multimediální prezentace pak budou k uživatelům distribuovány prostřednictvím vlastních kanálů na YouTube nebo Spotify. Do budoucna tak chce Svět v pohybu oslovit stovky tisíc fanoušků a odborníků.

-stk-