Do čela strategie a plánování médií kreativní agentury Triad Prague nastupuje Matúš Ficko, který v organizaci poslední tři roky působil na pozici Strategy Planner.
„K Triadu odjakživa patří chuť přinášet neotřelá řešení na strategické výzvy našich klientů. Nejsme odbavovači, kteří by jeli cestou nejmenšího odporu podle šablony. Proto jsme si nyní slovo ‚odbavit’ v našem slovníku úplně zakázali. Ke každé výzvě přistupujeme individuálně a cílem je vždy najít integrovaný a inovativní přístup, který klientům přinese maximální možnou hodnotu. Jak dokazují i naše výsledky na poli efektivity, tato odvaha a důvěra se našim klientům vyplácí,” říká Matúš Ficko.
Personální změny se neomezily jen na vedení strategie. Nově se na pozici Online Media Analyst & Planner posunula Kristýna Kočvarová, zatímco Sam Sadovský se po krátké zastávce v Publicisu vrátil do role Strategy Planner. Do týmu přišla také Kerol Jedličková ze skupiny Near & Dear, která v Triadu rozvíjí buňku zaměřenou na tvorbu obsahu a influencer marketing, a Karolína Korolová se posunula na pozici Social Media Manager.
„Od nově posíleného týmu očekávám ještě užší spolupráci strategie a kreativy, kterou jsme letos také výrazně posílili. Neustálý dialog, spolupráce a neexistující oddělení jsou klíčem k odvážným a propojeným řešením, která dokáží vyvolat významnou pozitivní změnu – v businessu klientů, celé branži i společnosti,” doplňuje Petra Jankovičová, CEO Triad Prague.
-stk-