V agentuře Ogilvy probíhají personální změny na řídicích pozicích ve strategickém a accountském týmu. Do čela strategie se v prosinci postaví dosavadní Strategy Director Ogilvy Adam Špina, jeden z týmů reklamní části klientského portfolia povede Anastasia Sochneva z Triadu.
Adam Špina přišel do Ogilvy loni v říjnu a dosud zastával pozici Strategy Director, na níž supervizoval největší klienty a aktivně se podílel na rozvoji nového byznysu. V roli šéfa strategického týmu se prioritně zaměří na vytvoření integrované nabídky zahrnující i využití dalších expertiz agentury (zejména PR, social a zákaznickou zkušenost) a zefektivnění strategických procesů se zapojením umělé inteligence.
Anastasia Sochneva do Ogilvy nastoupila v listopadu a v roli Account Directora se bude opírat o své zkušenosti s řízením týmů a klientského servisu pro značky napříč různými segmenty na globální i lokální úrovni. V Ogilvy bude mít na starosti supervizi části klientského portfolia v Advertising týmu, kam patří například Mondelēz, Raiffeisenbank, Budějovický Budvar či Centropol, a bude úzce spolupracovat s kreativním a strategickým týmem na efektivním naplňování klientských potřeb.
Soustředit se bude i na podporu a rozvoj jednotlivých členů accountského týmu a vytváření podmínek pro jejich kariérní růst. Do Ogilvy přichází z Triadu, kde se starala o rozvoj patnáctičlenného týmu, supervizovala pětičlenný tým account manažerů a spravovala portfolio největších klientů agentury (například Kozel Global, Renault, Ferrero, Notino, Sedita či Seznam.cz). Předtím působila v agenturách YYY Agency, Fallon či Scholz & Friends (nyní Kaspen JvM).
-stk-