TasteTown uvedl pro gastro podniky nový marketingový kanál

neděle, 24. listopadu 2024, 08:20 Aktuality, Marketing MediaGuru

TasteTown nabízí restauracím a kavárnám bezplatnou propagaci výměnou za výhody pro zákazníky.

Zdroj: TasteTown

Zdroj: TasteTown

TasteTown, mobilní aplikace, která během dvou měsíců od svého spuštění přilákala přes 20 tisíc uživatelů, nabízí restauracím a kavárnám marketingovou podporu bez provize a skrytých poplatků. Na oplátku musí zapojené podniky uživatelům aplikace poskytnout exkluzivní výhody pro uživatele aplikace.

„V gastronomii je běžné, že podniky musí platit až 30 % provizi z ceny produktu, ať již doručovacím službám nebo různým slevovým portálům. My jsme ale přišli s opačným modelem. TasteTown nechce od podniků peníze, ale exkluzivní benefity, které nabízí přímo svým zákazníkům, nikoliv marketingové platformě,“ vysvětluje Jakub Vyskočil, jeden ze zakladatelů aplikace, kterou vytvořil spolu s Filipem Hanzelem a Luise Krist.

Místo klasického placení za propagaci tak podniky nabízí uživatelům aplikace nabídky, zpravidla 1+1 zdarma na jídlo, kávu nebo další produkty. Aplikace je poté financována prostřednictvím uživatelů, kteří platí měsíční předplatné ve výši 129 Kč, díky kterému získávají přístup k širokému spektru výhod v partnerských restauracích, kavárnách a bistrech. „Předplatné se zákazníkům většinou vrátí už při první návštěvě podniku, a zbytek měsíce pak šetří na dalších výhodách. TasteTown je ideální platformou pro objevování nových podniků a úsporou při výdajích za jídlo a kávu,“ dodává Vyskočil.

TasteTown momentálně funguje v Praze, kde má více než 200 zapojených podniků, a v Brně s téměř 70 restauracemi. Zakladatelé však mají ambice rychle expandovat do dalších českých měst i na zahraniční trhy a zároveň navyšovat počet zapojených podniků.

Aplikace si již vysloužila pozici jedničky v kategorii Food & Drinks na App Store. TasteTown ke své propagaci využívá zejména mikrounfluencery a výkonnostní kampaně na Instagramu a TikToku, které oslovují cílovou skupinu mladých a aktivních foodies. „Chceme, aby objevování nových podniků bylo jednoduché a zároveň výhodné,“ uzavírá Vyskočil. 

-stk-