V POPAI Awards boduje virtuální zrcadlo od L'Oréal Paris
Virtuální zrcadlo, které pro značku L’Oréal Paris vytvořila společnost Dago, se stalo absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards.
Absolutním vítězem letošního ročníku soutěže POPAI Awards se stalo virtuální zrcadlo značky L’Oréal Paris, pod kterým je podepsána společnost Dago. Cenu za kreativitu si odnesl fan shop A. C. Sparta Praha, který vytvořilo studio Moris design. Cenu publika získala prodejna Carnilove & Nordic Craft od Vafo Praha. Ocenění za nejlepší materiálovou a technickou inovaci si odnesl Plzeňský Prazdroj za In-store Brand Experience – modulární endcap. Nejlepším POP z materiálu na bázi papíru byl zvolen Jogurtový bar pro Yoggies od Thimm Obaly.
Virtuální zrcadlo značky L’Oréal Paris, které kromě Absolutního vítěze získalo ještě zlato v kategorii Drogerie, kosmetika, podporovalo v místě prodeje aplikaci Skin Genius, jež za pomoci umělé inteligence dokáže diagnostikovat pleť a na základě toho doporučit i vhodné produkty. Spodní část podstavce obsahuje edukační část o aplikaci včetně QR kódu pro její načtení. Zájemci o analýzu pleti následně umístí svůj mobilní telefon do držáku, kterému tvoří zázemí velké kruhové světlo. Po spuštění aplikace je možné aktivně pracovat s nastavením světla, které díky možnosti volby mezi teplým a studeným svícením a nastavením intenzity zachycuje potřebné detaily pleti. Vystavení také obsahuje produkty, které si zákazníci mohou zakoupit na základě výsledného doporučení.
Fan shop fotbalového klubu A. C. Sparta Praha, jež si vedle Ceny za kreativitu připsal ještě bronz v kategorii Komplexní store koncepty – design prodejen, se nachází na Terminálu 2 na pražském letišti. Design prodejny, kombinující černou a červenou barvu s prvky dřevodekoru a tahokovu, odkazuje na přezdívku „železná Sparta”. Pracuje se světelným T-Boardem u vstupu, uprostřed je dominantní prvkem centrální pódium se stropním kruhovým osvětlením.
Prodejna Carnilove & Nordic Craft spojuje dvě značky – krmiva Carnilove a Nordic Craft, jež v současnosti nabízí přes 50 skandinávských značek, které si zakládají na kvalitě a udržitelnosti. Na jedné ploše propojují nabídku outdoorového oblečení a petfoodu, obchod je provoněn dřevem a vytváří atmosféru severských zemí. Cenu publika doplňuje také zlato z kategorie Ekologické koncepce a stříbro v kategorii Komplexní store koncepty – design prodejen.
Nejlepší materiálovou a technickou inovaci vytvořil Plzeňský Prazdroj, který byl za svůj endcap oceněn ještě zlatem v kategorii Prvky vybavení interiérů obchodů. Endcap má univerzální konstrukcí osazenou 75" displejem a dekorem, který je možné kdykoli změnit v rámci plánu propagace. Pro účely rebrandingu jsou v současné době vytvořeny čtyři dekory a další dvě jsou ve vývoji. Displej zobrazuje aktuální video spoty, které mají za úkol zaujmout spotřebitele a umožnit mu vcítit se do příběhu dané značky.
Nejlepší POP z materiálu na bázi papíru – Jogurtový bar pro Yoggies, jehož autorem je společnost Thimm Obaly –, byl ještě zlatem oceněn v kategorii Prostředky pro služby podpory prodejen. Byl vytvořen pro účely veletrhu For Pets. Zahrnoval pultíky s úložnými prostory, stojan pro televizi v podobě stromu, 3D sochy psů, stěnu s logem a překryv chladniček.
Kromě POPAI Awards 2024 byli vyhlášeni i vítězové soutěže Hvězda 3D reklamy, jejímž absolutním vítězem se stala T-Mobile chytrá láhev HidrateSpark TAP 680 ml Tritan, kterou vytvořila společnost Brand Koncept. Dále byli oznámeni také ocenění v soutěži POPAI Student Award.
Přehled všech vítězů POPAI Awards 2024 naleznete zde. Oceněné práce Hvězdy 3D reklamy jsou k prohlédnutí zde.
-stk-