Vzniká agentura Obnovitelně.PRO, zaměří se na udržitelnost

sobota, 30. listopadu 2024, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová komunikační agentura Obnovitelně.PRO, kterou řídí Jenda Žáček, se zaměří na komunikaci udržitelnosti a čistých technologií. 

Jenda Žáček, zdroj: Obnovitelně.PRO

Jenda Žáček, zdroj: Obnovitelně.PRO

Na českém trhu vznikla nová agentura Obnovitelně.PRO, kterou vede Jenda Žáček. Agentura se zaměřuje na komunikační podporu značek, které chtějí komunikovat témata udržitelnosti, odpovědného přístupu, obnovitelných zdrojů energie, čistých technologií, dekarbonizace či cirkulární ekonomiky.

„Témata udržitelnosti a společenské odpovědnosti, stejně jako obnovitelných zdrojů energie, se stávají čím dál důležitější. To s sebou přináší i vyšší potřebu komunikovat, vysvětlovat a zvyšovat povědomí o jejich potenciálu, a to nejen v ekonomické transformaci. Energetika, udržitelnost a odpovědnost už nejsou odborná témata – jsou přítomná v našich životech každodenně. A tím i nezbytnou součástí komunikace každé značky. Takovým zaměřením se na poli komunikace pohybujeme ve zcela novém segmentu,“ uvádí Jenda Žáček, CEO Obnovitelně.PRO.

Agentura s těžištěm v media relations teď posouvá svou působnost k all servisu a komplexním řešením v externí komunikaci. Nabízí tak klientům strategii i digital – správu sítí, weby nebo kampaně, poradí i s ESG reportingem a jeho efektivním využitím v komunikaci.

Jenda Žáček v poslední dekádě konzultoval na volné noze jako brand strategist – konzultant a lektor strategie značek. Dříve působil jako šéf komunikace či mluvčí Aspen Institute Central Europe, Ministerstva zemědělství, Zelených nebo českých skautů.

„V Obnovitelně.PRO se spojují dvě věci, které mě provází celý život: vize efektivní, uvěřitelné komunikace a zároveň téma udržitelnosti a odpovědnosti. Vnímám potenciál agentury, která tématy odpovědnosti žije a umí je pomoci promyslet a úspěšně komunikovat i svým klientům, což mě na ní baví,“ dodává Jenda Žáček.

Agentura má ve svém týmu také například Aleše Miklíka na pozici Senior PR manager, který působil jako mluvčí Hnutí Duha nebo řídil nativní reklamu v BrandVoice Lab magazínu Forbes, či Anežku Jiráňovou, která řídí digital a má zkušenosti v oblasti marketingu moderní energetiky. Součástí týmu jsou i další kolegové se specializací na media relations, marketing či tvorbu webu a agentura postupně otevírá i další pozice.

Obnovitelně.PRO obsahově spolupracuje s portálem Obnovitelně.cz, funguje však zcela samostatně a stará se o komunikaci několika významných klientů. Pomáhala s produkční a mediální podporou při spuštění prvního průmyslového elektrolyzéru Solar Global v Napajedlích, projektů jako série talkshow, konferencí a seminářů Pro moderní Česko, či témat Svazu moderní energetiky. Mezi klienty má například právní kancelář Doucha Šikola advokáti se zaměřením na energetické a obchodní právo, Alianci pro bezemisní budoucnost i specialisty na čisté energie od fotovoltaiky přes kogeneraci a vodík až po biomasu, jako jsou Solar Global, Columbus Energy, Andrew Solar, Cogen Czech, DS Energy Consulting, CZ Biom. Značce Bayaya pomáhá propagovat dostupné přírodní bydlení, za Jezero.ooo komunikuje výhody přírodního wellbeingu. Nově spolupracuje s ENESA, dceřinou společností ČEZ ESCO realizující EPC projekty.

-stk-