V Hradci Králové otevřela 21. listopadu v pořadí 12. prodejna nábytku značky XXXLutz v Česku. Nová třípatrová budova o podlahové ploše 14,7 tisíce metrů čtverečních a prodejní ploše 9,4 tisíce metrů čtverečních se stala největším obchodním domem s nábytkem a bytovými doplňky ve východních Čechách. Na střeše má solární elektrárnu a kolem sebe vsakovací pole pro využití dešťové vody. Otevřená bude každý den od devíti do 20 hodin.
V prodeji zde bude přes 1400 modelů nábytku, včetně více než 130 druhů sedaček a pohovek nebo 60 druhů postelí a 7500 položek bytových doplňků. Součástí obchodního domu je také kuchyňské studio s plochou přes 700 metrů čtverečních.
Do nákupní zóny v místní části Březhrad budou moci zákazníci v řádu dnů vjíždět po nově vybudované silnici, na jejíž výstavbě se společnost XXXLutz finančně podílela. V blízkosti se dokončuje také zastávka autobusové linky č. 12 a 22, která dostane název po nábytkářském prodejci.
„Chceme, aby nakupování u nás bylo komfortní pro všechny. Proto vycházíme vstříc rostoucímu trendu elektromobility a naši zákazníci najdou na velkorysém parkovišti s 384 místy také čtyři nabíjecí stanice pro elektrovozidla. Dostat se k nám však mohou pohodlně i veřejnou dopravou,“ shrnuje Michal Karcol, generální ředitel a jednatel XXXLutz ČR a SR.
Podle něj společnost v dohledné době neuvažuje o samoobslužných pokladnách. „I v době digitalizace sázíme na osobní kontakt a pohodlí nakupujících, proto samoobslužné systémy neplánujeme,“ dodává.
Součástí obchodního domu je podniková XXXL restaurace s obsluhou, která má kapacitu 100 míst. Ta nabídne po celý den teplá jídla, včetně vegetariánských. Cena za hlavní chod bude začínat na 75 korunách. V průběhu listopadu a prosince budou vždy pro prvních 200 zákazníků snídaně do 11 hodin zdarma.
Poprvé v ČR je fasáda budovy XXXLutz opatřena profily ve tvaru písmene X, osvětlené pomocí neonových pásků. LED osvětlení je řízeno softwarem, který samostatně osvětluje každé jednotlivé písmeno paletou barev typických pro tuto značku.
Nový obchodní dům vytvořil v regionu téměř sto pracovních míst – od odborných poradců v showroomu, přes designéry kuchyní, pokladní a skladníky až po montéry nábytku nebo kuchaře.
V sortimentu najdou zákazníci také české značky jako například postele Blanář, postelové rošty Ahorn, skříně Lamivex nebo v ČR vyráběné matrace Hilding Anders. Mezi doplňky se objeví značky jako Yankee Candle, Reisenthel, Kela nebo Wood Wick, které zatím v jiném XXXLutz nejsou k dispozici.
Otevření nové pobočky předcházela reklamní kampaň s claimem „Přistáváme v Hradci!“, jež cílila na obyvatele města a okolí. „Vedle TV spotů na celostátních stanicích skupiny TV Nova Group jsme vsadili na pro nás signifikantní červenou židli. Od 13. listopadu jsme na frekventovaných místech Hradce Králové rozmísťovali červené židle XXXLutz s QR kódem, který odkazuje na web s podrobnostmi o nové prodejně a jejím otevření,“ vysvětluje hlavní prvky kampaně marketingová ředitelka XXXLutz Blanka Smolíková.
Součástí kampaně jsou také tři CGI videa navozující realitu s autentickými záběry na typických místech v Hradci Králové. První a druhé video zobrazuje průlet letadla, ze kterého na město vypadnou a pomalu přistávají červené židle XXXLutz na červených padácích. Ve třetím videu dojde k rozuzlení a odhalení termínu otevření 21. 11. Od 18. listopadu navázala lokální rádiová kampaň na stanicích Impuls a Černá Hora. Doplnily ji billboardy, CLV doplněné LCD obrazovkami v Hradci a v Pardubicích, inzerce v podobě speciálního přebalu deníku Metro a PR aktivity.
Kreativu kampaně vytvořilo marketingové oddělení XXXLutz, CGI videa agentura Saatchi & Saatchi. Mediální nákup zajišťoval Publicis Groupe a Marketup, PR aktivity agentura MC Consultant.
XXXLutz je druhým největším prodejcem nábytku na světě. Firma byla založena v roce 1945 a aktuálně zaměstnává více než 27 tisíc lidí. Skupina provozuje přes 370 obchodů s nábytkem ve 14 evropských zemích. V Česku působí pod značkou XXXLutz 11 obchodních domů a kuchyňské studio. Na Slovensku provozuje společnost pod značkou XXXLutz 5 obchodních domů. Od roku 2013 firma postupně vybudovala také 24 e-shopů pod značkami XXXLutz, Möbelix a Mömax.
-stk-