Anglim: Event je vždy pódium pro tvorbu dalšího obsahu

pátek, 13. prosince 2024, 07:40 Marketing MediaGuru

Eventy, módní přehlídky i galavečery jen pro zvané jsou podle Helen Anglim z vydavatelství Condé Nast pódiem pro tvorbu dalšího obsahu. „V místnosti zásah nevytvoříte,“ říká.

Foto: Aleš Král, Fenix Awards

Foto: Aleš Král, Fenix Awards

Doba se rychle mění a s tím i způsob, jakým značky oslovují své zákazníky. Příliš mnoho reklamy unavuje, hlubší konverzaci tak navodí spíše kvalitní obsah, myslí si Helen Anglim, Commercial Creative Director vydavatelství Condé Nast, jež vystoupila na letošní Fenix Awards konferenci

„Lidé se dnes přesouvají za informacemi na YouTube a TikTok, a tak se marketing médií posouvá jinam. Relevantní je kultura,“ uvedla Anglim s tím, že právě proto v Condé Nast tolik kladou důraz na různé druhy eventů, které se dostávají na přední příčky sledovanosti.

V březnu pod hlavičkou svého technologického titulu Wired pořádá Condé Nast akci zvanou Wired Heart, kam zve přední odborníky pracující ve zdravotním průmyslu. V září organizuje s magazínem The World of Interiors v Hyde Parku Serpentine Pavilion Party, kam chce být pozván každý interiérový designér. 

Významnou módní akcí roku je Vogue The Met, jehož livestream na různých platformách letos dosáhl 1,5 miliardy zhlédnutí po celém světě. „Chceme celou akci otevřít, demokratizovat, protože na módu má každý názor,“ řekla Anglim. 

Dalším eventem, jež dosahuje skvělé sledovanosti, je Vogue World, jehož první ročník se konal v New Yorku, následně se přesunul do Londýna a Paříže. V příštím roce se odehraje v Hollywoodu. Londýnská akce byla, co se mediálního zásahu týče, čtyřikrát větší než Grammy a dvakrát větší než Wimbledon.

U příležitosti této akce vytvořilo vydavatelství speciální obsah pro značku Moncler, kdy se spojilo s herečkou Claire Foy, představitelkou královny Alžběty II. v seriálu Koruna, a zavedlo své sledující do zákulisí, kde se na akci připravovala. „Víme, že v místnosti zásah nevytvoříme, samotnou párty bereme jako pódium pro tvorbu dalšího obsahu,“ popsala Helen Anglim. 

S titulem Glamour uspořádalo Condé Nast vyhlášení ocenění Women of the Year, během níž se spojila se značkou Samsung a její kampaní Join the Flip Side na podporu skládacího modelu Galaxy Z Flip. Před samotným galavečerem proběhla diskuse se ženami, které dokázaly svým přístupem otočit proud dění ve svém oboru. Galavečeru se dostalo  více než 500 příspěvků v médiích a na sociálních sítích měl zásah 15 milionů zhlédnutí. 

Na podporu italské módní značky Luisaviaroma zorganizoval Vogue v centru Florencii módní přehlídku, kde představil 108 různých modelů, které prezentovala padesátka předních tváří současného modelingu. Event zahájil Andrea Bocelli, zúčastnilo se jí na 1500 hostů z celého světa. Mediální hodnota celé akce dosáhla 12 milionů dolarů. 

Pro eBay magazín Vogue vytvořil kampaň na podporu záruky prodávaného luxusního zboží z druhé ruky na platformě. Za tímto účelem nafotilo tři vizuály, které přetvořily dobové fotografie s daným luxusním kouskem. Pozval si k tomu Twiggy, Ritu Oru a Wisdoma Kaye. Všichni tři přišli také v outfitu z fotografií na akci Vogue World, výtěžek z prodeje jejich oblečení byl věnován na charitativní účely. Na americkém trhu se důvěryhodnost značky eBay zvýšila o 10,2 %, ve Velké Británii se o 24 % zlepšila hodnota zvažování značky a o 45 % ochota eBay doporučit. 

Ukázka remaku, který vznikl v rámci spolupráce magazínu Vogue a značky eBay, zdroj: Vogue.

Ukázka remaku, který vznikl v rámci spolupráce magazínu Vogue a značky eBay, zdroj: Vogue.

„Obsah je dnes více než kdy dřív tou nejlepší reklamou,“ dodala Helen Anglim. 

-stk-