Becherovka ve své první 3D OOH pracuje s prostorovými efekty

středa, 4. prosince 2024, 12:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Becherovka představila svou první 3D OOH reklamu, jež je k viděn na OC Harfa v Praze. 

Becherovka, zdroj: Maspex

Becherovka, zdroj: Maspex

Becherovka vykročila do světa 3D OOH reklamy prvním krátkým 10s spotem. Nově instalovaná 3D reklamní plocha na OC Harfa využívá lomu přes roh budovy. K vidění bude do konce prosince.

3D OOH spot Becherovky vizuálně navazuje na televizní kampaň, využívá však optické 3D efekty, vytvářející iluzi, že produkt vystupuje před plochu obrazovky. „Cílem bylo spojit tradiční hodnoty značky Becherovka s moderními technologiemi a inovacemi. Díky prostorovým efektům 3D reklamy můžeme naše sdělení doručit divákům ještě poutavěji a v novém světle,“ říká Lukáš Capanda, Creative Director agentury Knowworks, jež stojí za konceptem i produkcí kampaně a také za zajištění plochy.

Podobný typ reklamy letos využilo již více hráčů, mezi prvními společnostmi, které využily možnosti nové reklamní plochy na Harfě, jsou například Komerční bankaMastercardBudějovický Budvar nebo Světluškaprojekt Nadačního fondu Českého rozhlasu.

-stk-