Prvním ambasadorem značky CityZen je kapela Chinaski

pondělí, 16. prosince 2024, 12:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Spojení s kapelou Chinaski je pro CityZen dalším krokem na cestě k rozšíření portfolia a oslovování nových skupin zákazníků.

Zdroj: CityZen

Zdroj: CityZen

Chrudimská značka CityZen, produkující textil, který odolává znečištění, oznámila své historicky první ambasadorské partnerství. Spojila síly s českou hudební kapelou Chinaski, která si letos připomíná 30. výročí. Výsledkem je kolekce triček, která „propojuje hudbu, udržitelnou módu a českou kvalitu". Trička byla k zakoupení na koncertech kapely Chinaski v pražské O2 aréně a od pátku 13. prosince jsou v prodeji v e-shopu a ve vybraných kamenných prodejnách CityZen.

„Michal Malátný nosí naše trička už léta, stejně jako ostatní členové kapely. Jedna z našich kolegyň na koncertě náhodou zjistila, že Michal vystupuje v tričku CityZen. Oslovili jsme ho a po více než roce ladění detailů vzniklo partnerství, které dává smysl oběma stranám,“ vysvětluje Pavel Hrstka, CEO značky CityZen.

„Trička CityZen nás nadchla. Dobře vypadají, jsou pohodlná, a hlavně praktická. To, že na nich není vidět pot, je pro nás na pódiu neocenitelná výhoda,“ dodal Michal Malátný, frontman kapely Chinaski.

„Spojení s českou značkou CityZen přišlo jako na zavolanou. Chtěli jsme k jedinečným koncertům přidat něco unikátního. Nejen naši ‚chuligáni‘, jak nejvěrnější fanoušky s láskou označujeme, si tak můžou pořídit český merch, který v našem hudebním rybníčku nemá obdoby,“ říká ke spojení se CityZen manažer kapely Chinaski Martin Pokorný.

Partnerství s Chinaski znamená pro CityZen vstup do zcela nového segmentu. „Naším cílem je ukázat, že merchandise může být nejen stylový, ale i kvalitní a šetrný k životnímu prostředí,“ říká Hrstka.

CityZen od svého založení v roce 2018 prodala více než 525 tisíc triček a pro příští rok plánuje výrobu dalších 160 až 200 tisíc kusů chytrého oblečení. Spojení s kapelou Chinaski je podle společnosti dalším krokem na cestě k rozšíření portfolia a oslovování nových skupin zákazníků.

-mav-