ADC Czech Creative Awards startuje svůj 32. ročník

pátek, 10. ledna 2025, 11:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Soutěž ADC Czech Creative Awards začíná přijímat Early Birds přihlášky. 

Foto: Lukáš Neasi

Foto: Lukáš Neasi

Odstartoval 32. ročník soutěže ADC Czech Creative Awards, kterou pořádá český Art Directors Club. Soutěž začíná přijímat Early Birds přihlášky. Termín pro přihlášky v řádném termínu končí 31. ledna, prodloužená lhůta potrvá po celý únor.

„V duchu dlouhodobé vize klubu ‚Kreativita má cenu’ zůstává posláním soutěže oceňovat ty nejkreativnější práce a vyzdvihovat jejich hodnotu. Nadále se chceme rozšiřovat i směrem k designovým studiím nebo jednotlivcům, kteří mají co dočinění s kreativitou jako takovou. A dobře víme, že na skvělou kreativu je potřeba mít dostatek nadšení a energie. Proto se tento aspekt stává i tématem letošní kampaně ADC Czech Creative Awards se sloganem ‚Get Hyped’. K ultimátnímu načerpání energie a nahajpování samozřejmě dojde na slavnostním galavečeru s vyhlášením vítězů,“ říká předseda ADC Miky Karas.

Samotnou soutěž, po dvou ročnících velkých změn, letos nečekají žádné významné novinky. Soutěžní práce přihlášené budou hodnotit, dle kategorií, dvě poroty – Advertising Jury a Art Jury. Celkem zasedne 25 porotců v čele se dvěma zahraničními předsedy.

Loni zavedené osobní prezentace prací, které porota posune na shortlist v kategorii Campaign, se ustálily jako součást hodnocení této královské kategorie. „Osobní prezentace dávají přihlašovatelům větší prostor pro obhajobu své práce před porotou. Zároveň ocenění v kategorii Campaign má největší bodovou váhu v hodnocení Agentury večera,“ vysvětluje výkonná ředitelka klubu Jana Pokorná Valenčíková

Veškeré informace o soutěži najdete na webu adcawards.cz.

-stk-