Agentury Leo Burnett a Publicis Worldwide se spojují pod Leo

úterý, 14. ledna 2025, 16:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kreativní agentura Leo Burnett se po spojení s Publicis Worldwide změní na Leo.

Zdroj: Publicis Groupe

Zdroj: Publicis Groupe

Kreativní agentury Leo Burnett a Publicis Worldwide ze skupiny Publicis Groupe se slučují pod značku Leo. Spolu s tím se mění i logo dosavadní Leo Burnett. Spojením vzniká kreativní subjekt o velikosti 15 tisíc lidí globálně. Leo se tím připojuje ke kreativnímu portfoliu Publicis Groupe vedle Saatchi & Saatchi, LePub, BBH a dalších agentur. 

V čele týmu Leo jsou Marco Venturelli a Agathe Bousquet, kteří zastávají pozice spoluprezidentů, a Gareth Goodall jako Chief Strategy Officer. Společně odpovídají za globální kreativní komunitu Leo.

„Leo posiluje naši strategii kreativních značek propojených s ekosystémem dat, médií a technologií,“ uvedla Carla Serrano, Global CSO Publicis Groupe. 

-mav-