Centrální obchod VLM řídí Fajtl a Juřička, ruší se agenturní bonusy
Týmy centrálního obchodu Vltava Labe Media nově vedou Adam Juřička a Richard Fajtl. Současně skupina od ledna ruší agenturní bonusy.

Richard Fajtl, zdroj: VLM
Mediální skupina Vltava Labe Media mění vedení digitálního a
printového obchodního týmu na úrovni centrálního obchodu. Od listopadu 2024 je vedením týmu digitálního obchodu pověřen Adam Juřička z pozice Head of Agency Online Sales & Direct Central Online Sales. Od ledna tohoto roku nastoupil do centrálního obchodu také Richard Fajtl, který z pozice Head of Agency & Direct Central Print Sales nově zodpovídá za tým printového obchodu.

Adam Juřička, zdroj: VLM
Adam Juřička do VLM přišel ze společnosti BurdaMedia Extra, kde působil na pozici Deputy Online Sales Director.
Richard Fajtl přichází do VLM z mediální skupiny A11, kde působil na pozici Business Development Director. V předchozích letech pracoval také v mediálním domě Czech News Center, kde zastával vedoucí obchodní pozice.
„VLM v posledních letech neustále úspěšně roste. Za posledních několik let jsme neukončili vydávání žádného titulu. O síle VLM svědčí také aktuální výsledky vydavatelství jak v Netmonitoru, tak v Mediaprojektu a věříme si i pro rok 2025. I proto je pro nás v rámci dalšího posunu skupiny důležité zaměřit se na rozvoj naší obchodní nabídky a uspokojení navyšující se poptávky klientů. Zásadním cílem je také zvýšení povědomí o síle, zásahu a postavení produktů VLM na trhu,“ uvedl Vít Nantl, generální ředitel VLM.
V rámci obchodní politiky rozhodlo vedení VLM pro rok 2025 také o zrušení agenturních bonusů. Cílem je zvýšení transparentnosti a posílení vztahů s přímými klienty.
-mav-