Agentura World of Online (WOO) rozšiřuje svůj tým. Na pozici COO přichází Jana Doválelová, novým Account Directorem se stává Ján Makovič.
Jana Doválelová má přes 20 let zkušeností z mediálních agentur, jako je Minshare, Adexpres nebo Mindsquared. „Na spolupráci s WOO se moc těším. V influencer marketingu vidím velký potenciál, celý obor je velmi dynamický, rychle se profesionalizuje, zvyšuje se konkurence, což nabízí řadu příležitostí. Konkrétně pro mě je to příležitost zúročit své zkušenosti z byznysu i operativy a podílet se na tom, aby WOO zůstalo jedničkou ve svém oboru,” říká Doválelová.
Ján Makovič nastupuje do agentury s více než 20 lety zkušeností z e-commerce, kde působil v oblasti projektového řízení, marketingu nebo sales. V agenturách vedl realizace projektů bank, operátorů i firem z FMCG. „Influenceři jsou pro mne trochu nová záležitost, ale ne úplně neznámá. S těmi menšími jsme spolupracovali přes affiliate spolupráci, s velkými pak na našich vlastních kampaních, například s Leošem Marešem a lidmi z Ranní show,“ dodává Makovič.
Podle CEO Petra Srny očekává agentura růst celého oboru o 30 %, s čímž se pojí i předpokládané rozšiřování týmu. Nyní působí agentura na sedmi evropských trzích, mezi její klienty patří i turecký Trendyol.
-stk-