Do čela marketingu Investownu přichází Iva Janoušková

středa, 22. ledna 2025, 17:05 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novou marketingovou ředitelkou společnosti Investown se stává Iva Janoušková. 

Iva Janoušková, zdroj: Investown

Iva Janoušková, zdroj: Investown

Investown, společnost působící v oblasti skupinového investování do nemovitostí, má novou marketingovou ředitelku. Na pozici Chief Marketing Officer (CMO) nastupuje Iva Janoušková.

Iva Janoušková během své kariéry působila v marketingu značek Jobs.cz, Slevomat, Astratex, Ušetřeno či iDnes.cz. Kromě toho má zkušenosti s komunikací luxusních značek, například Rolex nebo Patek Philippe. Její poslední zkušenost byla ze startupového prostředí na pozici CMO projektu Daytrip. 

„FinTech je dynamický, rychle rostoucí a konkurenční segment, který nabízí spoustu příležitostí k inovacím. Zároveň mě oslovil produkt samotný – je jednoduchý, snadno pochopitelný a opravdu výhodný. Já ho vidím jako zlaté vejce, o kterém zatím ví málo lidí. Věřím, že naše práce to změní,“ říká Iva Janoušková.

V Investownu se Iva Janoušková zaměří na jasnou definici značky, optimalizaci komunikačních kanálů, jak vizuálně, tak obsahově, a přípravu velké brandové kampaně v druhé polovině roku 2025. „Naším cílem je představit Investown širšímu publiku jako platformu, kde lidé mohou snadno začít investovat už od 500 Kč. Spořicí účty už dávno peníze nezhodnocují a my chceme být první volbou pro každého, kdo hledá jednoduché a efektivní investování,“ dodává.

Od nástupu Ivy Janouškové si Investown slibuje posílení své značky. „Očekáváme, že s její pomocí postavíme silnou značku, zvýšíme efektivitu našeho marketingu a upevníme naši pozici lídra nejen v Česku, ale i v Evropě,” komentuje Marek Kříž, CGO společnosti Investown. 

-stk-