Do strategického týmu komunikační skupiny Publicis Groupe přišla na pozici seniorního stratéga Mai Bebjak. Ve své nové roli se věnuje především strategickým komunikačním aktivitám společnosti Lego, a to jak pro regionální hub zaměřený na země střední a východní Evropy, Blízkého východu a Afriky (CEEMEA), tak pro globální tým.
Mai Bebjak se v oboru pohybuje šestým rokem, začínala v OMD jako juniorní media planner a postupně si prošla všemi oblastmi mediálního plánování, včetně koordinace strategických aktivit klientů napříč zeměmi střední a jihovýchodní Evropy. V agentuře MarketUp vedla strategii a zaměřovala se na akvizici nových klientů, aplikaci principů evidence-based marketingu, tvorbu řešení pro digitálně orientované klienty a zastřešovala také výzkumné služby.
Příchodem Mai Bebjak je tak dokončena transformace strategického oddělení Publicis Groupe, která začala loni na jaře spojením komunikačních a mediálních stratégů do jednoho týmu, který má nyní již devět členů. Do budoucna se dá očekávat, že tým ještě poroste.
-stk-