Pickerly pracuje pro Albatros Media, Malfy nebo Optimiu

čtvrtek, 2. ledna 2025, 11:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Agentura Pickerly rozšiřuje své klientské portfolio, nově spolupracuje s Albatros Media, Optimia holding či značkou italských ginů Malfy.  

Martin Peška, zakladatel a ředitel agentury Pickerly, zdroj: Pickerly

Martin Peška, zakladatel a ředitel agentury Pickerly, zdroj: Pickerly

Pickerly zvítězila v několika tendrech a rozšiřuje tak své klientské portfolio. Nově spolupracuje s Albatros Media, Optimia holding, značkou italských ginů Malfy a dvěma startupy – Black Frass a Nápoje lásky.

Pro Albatros Media zajišťuje agentura výkonnostní marketing pro všechny jeho e-shopy, jako jsou albatrosmedia.cz, palmknihy.cz a nedávno získané platformy enbook a endisk, které působí na pěti evropských trzích. „Díky Pickerly zaznamenáváme meziroční růst tržeb napříč našimi e-commerce kanály,“ uvádí Milan Kučaba, Director of E-commerce Albatros Media. 

V případě skupiny Optimia se agentura stará o online kampaně zaměřené na prodej firemních dárků a propagaci služeb Callcentra a Backoffice. U značky ginu Malfy, spadající do portfolia Pernod Ricard Czech Republic, měla na starosti již letní kampaň. Jejím cílem byla podpora povědomí o značce a posílení prodejů na českém trhu. Součástí kampaně byla reklama na sociálních sítích, vyhledávání i spolupráce s influencery. „Kampaň pro Malfy překonala naše očekávání. Přinesla nám růst povědomí o značce nad benchmark kategorie ginů a výrazně dopomohla rekordním letním prodejům," říká Michaela Michalová, Group Brand Managerka Malfy.

Pickerly rovněž pokračuje v podpoře start-upů, která patří mezi její klíčové zaměření. Mezi nové klienty patří Black Frass, výrobce organického hmyzího hnojiva, a jihočeská manufaktura Nápoje lásky, zaměřená na bylinné elixíry.

-stk-