První novinová společnost (PNS) zavádí nové logo a vizuální identitu. Tento krok je podle vyjádření PNS součástí širší strategie modernizace společnosti a orientace na potřeby zákazníků. Nová vizuální identita má symbolizovat kontinuitu i dynamický rozvoj, kterým společnost prochází. Nová identita se začne objevovat v průběhu následujících měsíců.
„V posledních letech se PNS podařilo stabilizovat hospodaření, zefektivnit procesy se zaměřením na zákazníka a kvalitu, vstoupit do společného podniku s Mailstepem, rozšířit portfolio služeb a vstoupit na nové trhy. Právě proto jsme cítili potřebu tyto úspěchy podpořit i novou identitou, která nahradí více než dvacet let staré logo a podpoří vnímání naší společnosti na trhu,“ uvedl Vít Rozsypal, předseda představenstva PNS.
PNS je největším distributorem tisku na českém trhu. Společnost zajišťuje distribuci celostátních i regionálních deníků, časopisů, neperiodických publikací a doplňkového sortimentu. PNS také zajišťuje distribuci adresných i neadresných listovních zásilek.
-mav-