Vítězem dalšího ročníku OMD Creative Challenge se stal tým NoBS, který tvořili studenti VŠE Kryštof Šourek (22 let), Klára Fleischhansová (22 let) a Nela Kulichová (22 let). Porotě se nejvíce líbilo jejich řešení na podporu nejnovější řady značky pánské kosmetiky STR8 Wild Beat, jež je inspirovaná světem hudby a cílí na muže generace Z.
Vítězný koncept „Wild Beat Challenge“ je založen na výzkumu, který vypovídá, že cílová skupina Gen Z mužů se aktivně i pasivně zapojuje do české rappové a DJ scény. Důležité je pro ně pocit sounáležitosti a sdílených hodnot. Proto se značka STR8 stává jejich parťákem, která je podpoří v jejich zájmech. Součástí kampaně bude platforma, která mladým hudebníkům nabídne možnost zapojit se do soutěže organizované ve spolupráci se známými interprety, jejich hrdiny. Jejím vyvrcholením bude koncert, na kterém vystoupí jak interpreti, tak výherci soutěže.
„Děkujeme za možnost zúčastnit se soutěže. Ocenění pro nás bylo motivující a už vymýšlíme, jak naše schopnosti a souhru aplikovat dále. Naučili jsme se, že nejdůležitější prvek jakéhokoliv projektu je jeho funkčnost a ta nám, podle mého, challenge vyhrála. Připravili jsme efektivní a přímočarý plán, který se klientovi líbil a doufáme, že bude inspirující i pro opravdové zpracování kampaně,“ říkají ke svému vítězství členové vítězného týmu agentury NoBS.
„Děkuji OMD za možnost zapojit se se značkou STR8 do Creative challenge. Všechny práce studentů byly moc pěkné, zajímavé a měly nápad. Vítězná práce týmu NoBS byla spojená s hero marketingem z oblasti elektronické dance music, a to je přesně ten směr, kam chceme v reálné kampani se značkou STR8 směřovat,“ komentuje výsledky soutěže Jana Voborská, brand manažerka společnosti Sarantis, do jejíhož portfolia značka STR8 patří.
Soutěž Creative Challenge pořádá mediální agentura OMD Czech, hlásit se do ní mohou týmy tvořené jedním až třemi lidmi. Soutěžící prezentují své nápady před porotou, kterou tentokrát tvořili Pavel Hyský, Jakub Horváth a Matouš Hruška z OMD a klientka Jana Voborská.
-stk-