![Z reklamního vizuálu značky Kaufland, zdroj: Kaufland](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/nmcfqb0o/kaufland-card.jpg)
Z reklamního vizuálu značky Kaufland, zdroj: Kaufland
Společnost Kaufland přichází s novou kampaní při příležitosti pátého výročí od spuštění věrnostního programu Kaufland Card. V rámci kampaně uvede tři nové spoty, na kterých spolupracovala kreativní agentura VML. Na příkladu běžných rodinných situací s nadsázkou ukazuje výhody a jednoduchost věrnostního programu. Obchodní řetězec má také pro zákazníky připravené speciální slevy, partnerské nabídky a soutěž o rodinná auta.
„Kaufland Card se zaměřuje především na rodinné nákupy a jelikož slavíme 5 let od jejího uvedení, připravili jsme nyní opravdu speciální výhru. V období od 12. února do 13. března se bude soutěžit o pět automobilů Škoda Octavia Combi,“ uvádí marketingová ředitelka společnosti Kaufland Petra Kalužíková.
Zdroj: Kaufland
Zdroj: Kaufland
Zdroj: Kaufland
Na přípravě spotů spolupracoval tým kreativní agentury VML pod vedením Patricie Jelínkové a Štěpána Kouby. Produkci zajistila společnost Punk Film v čele s režisérem Tomášem Řehořkem.
„Při tvorbě kampaně k 5 letům Kaufland Card jsme pracovali s velmi silným insightem, a zaměřili se na to, jakým způsobem ovlivňují partnerské vztahy nákupní chování. Výsledkem jsou vtipné, a přitom přirozené a uvěřitelné spoty čerpající z prostředí vztahových reality show. Režie se ujal Tomáš Řehořek, a abychom se tomuto populárnímu formátu přiblížili co nejvíc, jako speakera jsme ke spolupráci přizvali pana Gustava Bubníka, jehož hlas je s těmto pořady pevně spjatý,“ popisuje přípravu reklamní kampaně pro společnost Kaufland Štěpán Kouba, kreativní ředitel agentury VML.
Do programu Kaufland Card se registrovaly tři miliony zákazníků a aktivně jej využívá 1,7 milionu z nich.
-mav-