KFC cílí na generaci Z postřehovou hrou, za sdílení odměňuje

čtvrtek, 6. února 2025, 20:35 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

V pražské pobočce na Vítězném náměstí instaloval řetězec KFC hru, kterou je možné hrát od 6. do 9. února. Ti, co se zúčastní a nasdílí svůj zážitek, vyhrají kupony na vybrané produkty KFC.

Zdroj: KFC

Zdroj: KFC

Řetězec KFC přináší do své pobočky v Praze Dejvicích na Vítězném náměstí postřehovou hru. Zahrát si ji je možné od 6. do 9. února 2025

V horním patře restaurace je po uvedenou dobu instalována speciální interaktivní hra, která prověřuje rychlost a postřeh hráčů. Po odstartování se postupně rozsvěcují různá hrací pole a úkolem hráčů je co nejrychleji se dotknout políčka, dokud svítí. Hrát mohou jak jednotlivci, tak skupiny, a své skóre si následně porovnat s ostatními soutěžícími.

Každý, kdo si hru zahraje a nasdílí svůj zážitek na sociálních sítích s označením KFC, získá iTwist nebo cheeseburger zdarma.

Zdroj: KFC

Zdroj: KFC

Zdroj: KFC

Zdroj: KFC

KFC cílí především na generaci Z, a proto je hra podpořena kampaní na sociálních sítích, včetně spolupráce s influencery. Restaurace KFC v Dejvicích navíc získala nový vizuální kabát – interiér i exteriér restaurace jsou po dobu akce tematicky upraveny, včetně polepů výloh a dveří.

-mav-