Na trhu vzniká nová influencer agentura Heroes of Online

pondělí, 24. února 2025, 13:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na českém trhu vzniká nová agentura Heroes of Online, jenž se zaměří na reprezentaci influencerů.

Zdroj: Heroes of Online

Zdroj: Heroes of Online

Nová agentura Heroes of Online, zaměřená na reprezentaci influencerů, vstupuje na český trh s ambicí stát se lídrem v oblasti přímého zastupování influencerů. Za jejím založením stojí výkonný ředitel agentury World of Online Petr Srna, který tak reaguje na rostoucí poptávku po zastupování influencerů i na množící se případy, kdy influenceři od svých agentů či agentur odcházejí kvůli netrasparentnosti.  

„Ve světě influencer marketingu vidím obrovský potenciál. Tento sektor se rychle rozvíjí a profesionalizuje. Heroes of Online představuje příležitost využít zkušenosti z World of Online a zaměřit se na transparentní a efektivní zastupování influencerů. Zároveň bylo pro nás důležité odpojit WOO od Heroes of Online. Zatímco WOO je vždy na straně klientů. Heroes of Online bude na straně influencerů," říká Petr Srna.

V současnosti agentura zastupuje téměř 50 influencerů. Do jejího portfolia patří i jména jako Anna Julie Slováčková, René Dang, Vašek Matějovský nebo Natálie Halouzková. Influenceři tak mají možnost se spojit se značkami, jako je Adidas, Swarovski, Weleda nebo L'Oréal, se kterými Heroes of Online spolupracuje.

Na pozici Project Directorky nastoupila v nové agentuře Markéta Šináglová, která má více než 15 let zkušeností v marketingu a vedení projektů. „Přicházím do Heroes of Online s cílem přinést strategické myšlení a podílet se na rozvoji této společnosti v oblasti influencer marketingu. Jsem přesvědčena, že tento segment má obrovský prostor pro růst," dodává Šináglová.

V Heroes of Online se připravují na výrazný růst a očekávají, že trh influencer marketingu poroste o 30 % v následujícím roce.

-stk-