![Reklamní vizuál kampaně T-Mobile, zdroj: T-Mobile](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/ou5ht0uv/t-mobile-pro-telefony-se-chodí-k-nám_kv-1.jpg)
Reklamní vizuál kampaně T-Mobile, zdroj: T-Mobile
T-Mobile se v nové kampani zaměřuje na komunikaci celého ekosystému pro mobilní telefony a ukazuje, že nový mobil by neměl být jen stylový doplněk, ale měl by být připravený na všechny situace, které život přináší. Kampaň se napojuje na dlouhodobou komunikační linku #MeziSvými a je od 3. února nasazena v digitálním prostoru. TV spot se na obrazovkách objevuje od 6. února a postupně ho doplňují i další formáty online, venkovní plochy, rádio a komunikace na pobočkách operátora.
„Nemyslíme jen na moment samotného nákupu telefonu, ale i na jeho používání v každodenním životě a na všechny situace, které se svým mobilem musí každý z nás čas od času řešit. Pro všechny takové situace máme řešení. A právě to chceme našim zákazníkům novou kampaní říct a dát jim důvod, proč se pro telefony chodí právě k nám,“ říká Michal Šlechta, Brand & Marketing Communication Director, T-Mobile.
Zdroj: T-Mobile
„Vycházeli jsme z výzkumu o nákupním chování Čechů – T-Mobile si spojují s pořízením mobilních tarifů, ne s nákupem telefonů. Při nákupu telefonu vždy volí lepší verzi, než byl jejich starý telefon – a právě pro takové telefony se chodí k T-Mobilu,“ říká Kim Hofmanová, Senior Strategic Planner, Ogilvy.
Na myšlence, že telefon by neměl být jen na okrasu, je postavená kreativa celé kampaně. „Kampaň jsme postavili na jednoduché myšlence: mobily by se měly přizpůsobit nám a našemu životu, ne naopak. A to teď díky výhodám od T-Mobilu zvládnou – jsou tak trochu připravené na život, jaký skutečně je: občas chaotický, někdy náročný a plný překvapení. To jsme ukázali na příběhu tatínka, který si se svým novým telefonem po ruce naplno užívá všechny ty důležité momenty s přáteli a rodinou, aniž by se omezoval obavami, že má u sebe nové zařízení, které by měl šetřit,“ říká Michal Pivarči, Creative Director Ogilvy.
Třicetisekundový televizní spot doplňují dva šesti- a patnáctivteřinové bumper formáty. Celá kampaň bude nasazena v mediálním prostoru až do konce března – v první fázi se zaměří na budování povědomí o výhodách nákupu telefonu přímo u operátora, v druhé fázi zvažování bude v jednotlivých formátech akcentovat konkrétní výhody.
Vizitka kampaně
- Timing: 3. 2. – 31. 3. 2025
- Formáty: TV, online, platformy Meta, TikTok, YouTube, kino, OOH, místo prodeje
- Kreativa: Ogilvy
- Média: EssenceMediacom
- Online média: Proboston Creative
- Produkce: Bubenská Production, Creative Embassy, Studio Beep
- Režie: Jan Švejkar
- Kreativní koncept: Michal Pivarči, Mike Martin
- Art: Francisca Plaza Gonzalez, Iván Ardura
- Copywriting: Ondřej Zvolský, Tatiana Hořavová
- Strategie: Kim Hofmanová, Jakub Hodboď
- Account Management: Mabel Castillo, Zuzana Krivošová
- Social: Jakub Šumanský, Marie Majerová, Anna Stěpanovová
- Produkce: Jana Brožková, Dominika Vaňková
-mav-