T-Mobile v nové kampani říká, že pro telefony se chodí k němu

středa, 12. února 2025, 10:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na myšlence, že telefon by neměl být jen na okrasu, je postavená kreativa nové kampaně společnosti T-Mobile.

Reklamní vizuál kampaně T-Mobile, zdroj: T-Mobile

Reklamní vizuál kampaně T-Mobile, zdroj: T-Mobile

T-Mobile se v nové kampani zaměřuje na komunikaci celého ekosystému pro mobilní telefony a ukazuje, že nový mobil by neměl být jen stylový doplněk, ale měl by být připravený na všechny situace, které život přináší. Kampaň se napojuje na dlouhodobou komunikační linku #MeziSvými a je od 3. února nasazena v digitálním prostoru. TV spot se na obrazovkách objevuje od 6. února a postupně ho doplňují i další formáty online, venkovní plochy, rádio a komunikace na pobočkách operátora.

„Nemyslíme jen na moment samotného nákupu telefonu, ale i na jeho používání v každodenním životě a na všechny situace, které se svým mobilem musí každý z nás čas od času řešit. Pro všechny takové situace máme řešení. A právě to chceme našim zákazníkům novou kampaní říct a dát jim důvod, proč se pro telefony chodí právě k nám,“ říká Michal Šlechta, Brand & Marketing Communication Director, T-Mobile.

Zdroj: T-Mobile

„Vycházeli jsme z výzkumu o nákupním chování Čechů – T-Mobile si spojují s pořízením mobilních tarifů, ne s nákupem telefonů. Při nákupu telefonu vždy volí lepší verzi, než byl jejich starý telefon – a právě pro takové telefony se chodí k T-Mobilu,“ říká Kim Hofmanová, Senior Strategic Planner, Ogilvy.

Na myšlence, že telefon by neměl být jen na okrasu, je postavená kreativa celé kampaně. „Kampaň jsme postavili na jednoduché myšlence: mobily by se měly přizpůsobit nám a našemu životu, ne naopak. A to teď díky výhodám od T-Mobilu zvládnou – jsou tak trochu připravené na život, jaký skutečně je: občas chaotický, někdy náročný a plný překvapení. To jsme ukázali na příběhu tatínka, který si se svým novým telefonem po ruce naplno užívá všechny ty důležité momenty s přáteli a rodinou, aniž by se omezoval obavami, že má u sebe nové zařízení, které by měl šetřit,“ říká Michal Pivarči, Creative Director Ogilvy.

Třicetisekundový televizní spot doplňují dva šesti- a patnáctivteřinové bumper formáty. Celá kampaň bude nasazena v mediálním prostoru až do konce března – v první fázi se zaměří na budování povědomí o výhodách nákupu telefonu přímo u operátora, v druhé fázi zvažování bude v jednotlivých formátech akcentovat konkrétní výhody.

Vizitka kampaně

  • Timing: 3. 2. – 31. 3. 2025
  • Formáty: TV, online, platformy Meta, TikTok, YouTube, kino, OOH, místo prodeje
  • Kreativa: Ogilvy
  • Média: EssenceMediacom
  • Online média: Proboston Creative 
  • Produkce:  Bubenská Production, Creative Embassy, Studio Beep
  • Režie: Jan Švejkar
  • Kreativní koncept: Michal Pivarči, Mike Martin
  • Art: Francisca Plaza Gonzalez, Iván Ardura
  • Copywriting: Ondřej Zvolský, Tatiana Hořavová
  • Strategie: Kim Hofmanová, Jakub Hodboď
  • Account Management: Mabel Castillo, Zuzana Krivošová
  • Social: Jakub Šumanský, Marie Majerová, Anna Stěpanovová
  • Produkce: Jana Brožková, Dominika Vaňková

-mav-