Vedení iProspectu přebírá od Týmy Martina Slezáková

pátek, 7. února 2025, 07:25 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Do čela agentury iProspect nastupuje Martina Slezáková. Ondřej Týma se přesouvá do Dentsu. 

Martina Slezáková, zdroj: iProspect

Martina Slezáková, zdroj: iProspect

Od začátku února se novou Managing Directorkou agentury iProspect, která patří do sítě Dentsu, stala Martina Slezáková. iProspect zároveň mění svoji strukturu do stejné podoby jako Carat nebo Dentsu X ze stejné sítě, ale zůstává i nadále orientován na digitální oblast. 

V rámci těchto změn se Ondřej Týma, dosavadní ředitel iProspectu, přesouvá přímo do Dentsu na pozici Digital & Technology Solutions Director. V této roli bude řídit nově vzniklý tým Dentsu Digital & Technology, jehož cílem je posílit digitální kompetence a podporovat technologické inovace v rámci celé skupiny. Do Dentsu se přesouvá také Petra Kramářová (dříve Košaříková), která přechází z pozice Client Engagement & Growth Directora v iProspectu na pozici Client Business Directora v rámci celého Dentsu. Na nové pozici bude zodpovědná za koordinaci obchodních jednání s klienty v rámci celého Dentsu portfolia.

„Všechny tyto organizační změny jsou dalším důkazem našeho odhodlání neustále posouvat kvalitu našich služeb a přizpůsobovat se dynamickým požadavkům trhu,“ komentuje Jiří Vítek, Head of Media Practice, Dentsu.

Martina Slezáková, nová Managing Directorka iProspectu, má více než 15 let zkušeností v médiích. Do iProspectu (dříve Adexpresu) přešla před třemi lety z agentury Knowlimits, kde působila na pozici Head of Digital. Dříve vedla také digitální týmy v Mindsharu a Mediacomu. V agentuře iProspect doposud zastávala funkci ředitelky klientského servisu a měla na starosti vedení týmu zodpovědného za více než 50 klientů.

Součástí širší transformace v českém Dentsu je vytvoření již zmíněného týmu Digital & Technology, jehož cílem je podpořit dlouhodobý růst v oblasti technologií a digitálních inovací. Nový tým bude zahrnovat klíčové oblasti zaměřené na programatickou reklamu, ad operations, webovou analytiku a SEO. Součástí bude rovněž AI tým, vedený Ondřejem Synčákem, zaměřený na inovace v oblasti umělé inteligence nebo produktový tým pro vývoj a prodej digitálních produktů.

-stk-