Disney+ nabízí zvýhodněné předplatné za 49 Kč měsíčně
Od 4. do 30. března nabízí Disney+ zvýhodněné předplatné Standard za 49 Kč měsíčně na čtyři měsíce. Akce platí pro nové i vracející se zákazníky.

Prostředí streamovací služby Disney+
Od 4. do 30. března nabízí Disney+ zvýhodněné předplatné Standard za 49 Kč měsíčně na čtyři měsíce. Akce platí pro nové i vracející se zákazníky.
Prostředí streamovací služby Disney+
Od 4. do 30. března nabízí Disney+ zvýhodněné předplatné Standard za 49 Kč měsíčně na čtyři měsíce. Akce platí pro nové i vracející se zákazníky. Nabídka přichází v době uvedení seriálu Daredevil: Znovuzrození, jehož první dvě epizody dorazí na Disney+ 5. března. V dubnu bude následovat druhá řada Andoru se třemi epizodami při premiéře. Od 12. března bude na platformě dostupný animovaný film Vaiana 2, jeden z nejvýdělečnějších titulů loňského roku. Mezi další březnové novinky patří dokumentární série o zákulisí Disneyho tvorby a nový thriller z produkce 20th Century Studios.
V poslední době Disney+ přidalo několik výrazných titulů, například seriál Ráj se Sterlingem K. Brownem. Novinkou je i historické drama Tisíc ran od Stevena Knighta, tvůrce Gangů z Birminghamu, které se zaměřuje na boxerské prostředí Londýna 19. století. Fanoušky sci-fi by mohl zaujmout nový seriál z vesmírného prostředí, který si bere inspiraci z klasických děl žánru. Zároveň Disney+ rozšiřuje nabídku dokumentů, včetně série zaměřené na přírodní katastrofy a jejich dopady na ekosystémy.
-lukpol-
Česká unie vydavatelů, SPIR, AOV, CZ IPI a Syndikát novinářů považují návrh úprav zákona, který zavádí tresty za zveřejňování informací z přípravného trestního řízení i tehdy, když je jejich zveřejnění ve veřejném zájmu, za potenciální ohrožení svobody tisku.
Mediální skupina Londa se dohodla s Českými Radiokomunikacemi na vstup svých stanic do celoplošného digitálního vysílání DAB+. Distribuci zahájí ve středu 23. dubna v 10 hodin.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
Televizní kanál OK TV se odmlčel, přerušení vysílání vysvětluje technickými důvody.
Nová kampaň platformy Pro podnikavé si bere na mušku dobře míněné rady pro podnikatele. Jako řešení nabízí reálnou pomoc.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Operátor bude zákazníky na novou službu, která vznikla spojením se streamovací video platformou Novy Voyo, převádět postupně.
Billa rozšiřuje portfolio svých vlastních značka o pivo Trumf.
Reality show Survivor zahajuje na Voyo v úterý 18. února a následně se představí dvakrát týdně i v lineárním vysílání TV Nova.
Nová podoba loga pořadu Snídaně s Novou vychází z dřívější verze, je ale odlehčenější.
Platforma Sweet.TV rozšířila svou nabídku volně dostupných programů, známých jako FAST kanály, o další stanici. Počet těchto bezplatných kanálů, včetně programů České televize, nyní dosáhl pětatřiceti.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byla Všechnopárty. Následoval seriál Četníci z Luhačovic a pořad Máme rádi Česko. Ten byl zároveň nejsledovanější v 15-54.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byl v divácké skupině starší 15 let závěrečný díl první řady třídílné minisérie Král Šumavy. S menším odstupem následoval seriál Limity, který měl zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Nová mezinárodní kampaň Revolutu vypráví příběh o finančních možnostech.