
Radek Janata, zdroj: M2C
Vedení marketingu společnosti M2C se ujímá Radek Janata, manažer s více než 17 lety praxe. Předtím působil v online supermarketu Košík, kde se soustředil na expanzi online prodeje potravin do dalších zemí.
„Na nové pozici bych chtěl využít své zkušenosti z retailu i FMCG, přinést do M2C strategický pohled na marketing očima zvenku a posunout povědomí o značce,“ říká Radek Janata. Další ambicí pak je větší důraz na eventy a budování značky nejen v Česku, ale i v zahraničí. „Mezinárodní působení M2C je pro mě nesmírně zajímavé nejen z pohledu služeb, ale i moderních technologií jako ze sci-fi filmu. V neposlední řadě chci být silnou oporou stávajícímu týmu profíků a sdílet s nimi zkušenosti, které mi fungovaly v jiných odvětvích,“ doplňuje.
Dříve Janata pracoval v retailových firmách jako Billa, PepsiCo nebo MOL. Zkušenosti má i z British American Tobacco, kde měl na starosti nekonvenční kanály.
M2C v posledních letech rozvíjí svou technologickou divizi Innovis. Mezi vlajkové produkty této sekce patří Welcomo, elektronická recepce pro automatizaci návštěvnických procesů, nebo dohledové centrum M2C Space. Díky svému technologickému zázemí firma v současnosti expanduje na trhy v USA nebo na Blízkém východě.
-stk-